please vs hm

publicerat i Mode, allmänt;
 
 
Rosa är ju en av vårens färger & när vi kommer till jeans finns det många olika rosa toner, här tex ett par pleas jeans för 1299kr & ett par puder rosa jeans från hm för 199kr ...
 
Hm byxorna gör sig inte helt rätt i färgen på bilden men beskrivningen är puderrosa och jag själv tycker 1299 är för mkt för ett par jeans i en annan färg än blått.
 
Visst är pleas jeansen super snygga med sina knappar i gylfen, men detta kanske bara vara i vår & nästa år är det andra färger.
 
Köper du dyrare kläder i just en mode färg?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Just modefärger eller lite udda färger vill jag nog inte lägga en förmögenhet på. Jag hade valt från H&M i det här läget.

Kram

Svar: det gjorde jag med ;) kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Ezter:

Nej, det gör jag inte. Men hur kan de från HM kallas puderrosa? De är ju beigebruna i mina ögon!

Svar: ja så ser det ut men på deras sida ser man bättre :)
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Gittan:

Nej jag köper inte såna dyra mode färger, som du säger för ett par blå jeans kanske men inte i sån färg. Jag tycker nog bäst om neutrala färger, lätt att variera. Kram.

Svar: Ja håller med dig vännen hoppas allt är bra med dig själv på väg till jobb kramen
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vad gäller jeans så har jag svarta och olika blå nyanser och några vita och ibland blir det dyrare jeans och någon gång billigare.
Men jag har nog ännu inte köot jeans i någon modefärg.
Däremot har jag en del "capribyxor" somär mer modeinriktade i färgen. Men de batalar jag sällan mer än mellan 200 och 400 för.
DEt viktigaste för mig när jag köper jeans eller capribyxor är passformen...
Båda jeansen här var snygga.
Kram och trevlig tisadag

Kommentera inlägget här :