Premiär i kväll

publicerat i Tv, allmänt;
 
 
Åh jag blev så glad när jag såg att denna serien återkommer i dag med nya avsnitt & ny säsong. Alla vi som tittade på första avsnitten av 30 grader i februari vet ju vad som hände.
 
Men nu är den åter i tv rutan i kväll på svt 1 klockan 21.00 dock hinner jag inte hem från jobbet för att se den så det får bli play sedan.
 
Men va roligt tycker jag för den var bra, dock trist för Glenn i rollen som i verkliga livet drabbats av bröstcancer, hade en intervju med honom i tv en dag förra veckan.
 
Men jag hade för mig att Kjell i rullstolen blev dödad av sin fru! hm ja ja vi får se hur det gått  men skoj tycker jag.
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag såg inte ett enda avsnitt så det är kanske dags nu. Om jag kommer till skott vill säga...

Kram

2:a kommentar, skriven , av TantGlad:

Ååå....vilken bra serie. Vilken tur jag kikade in hos dig.
Nu vet jag vad jag ska titta på, då klockan är 21 ikväll

Kramkram fina du

3:e kommentar, skriven , av Anneli:

Tack för påminnelsen, det hade jag missat annars. Javisst dog han. Han drunknade väl ?
Spännande, nu börjar det snart. Ha en fin kväll kramar ♥

Svar: frun tog ju död på han åh jag missar det idag me får se det sen kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Freja:

Jag har inte kollat på den, men jag har förstått att den är bra!

5:e kommentar, skriven , av Viveka Hedlund:

Klockan är mycket nu självklart har jag missat....morr...
Kram
Viveka

Svar: se det på svt play ;) kram å sov gott snygging
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av radhuslivet.se:

Kanske jag får ta och se första säsongen så jag kan hänga med på nr 2 🙂

Svar: ja gör det för den är bra :)
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag har inte sett ett enda avsnitt tidigare och kom inte ihåg det igår heller.
Godmorgon förresten och ha en riktigt fin dag!
Kram

8:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jag såg förra omgången och trodde först att detta var en repris. Men, det var det ju inte.
Tittade igår..
Men jag har svårt för serier eftersom jag ser på tv oregelbundet, men denna sänds ju på PLay och då fungerar det. Och man måste ju inte se alla avsnitt heller.
Men den är tänkvärd på flera sätt!
Kram!

Kommentera inlägget här :