Smycke förvaring

publicerat i allmänt;
 
 
En liten byrå i badrummet med 3 lådor där har jag haft mina smycken, men allt eftersom det blir fler så blir det trångt där i lådorna, samt så ser jag inte vad jag har alltid.
 
I går så hittade jag denna ställning för både halsband, armband, örhängen och den passade mig perfekt, pris? ja 40kr som hittat den finns på TGR  tiger där det finns lite av varje inne.
 
Att kunna se vad man vill ha på sig, samt som örhängena sitter tillsammans är oxå lättare, känns som man står i en affär, hi hi .
 
Hur förvarar ni era smycken?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nimo:

Så fina smycken

2:a kommentar, skriven , av CAMILLAESI:

Bra tips :-))

Mina smycken förvaras tyvärr i en låda, det ligger huller om buller, haha. Vill sortera dem men usch, det skulle ta en evighet.

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vilken praktisk sak! Och inte så bra att ha smycken i badrummet för där blir ju lätt fuktigt.
För mina bijouterier och silversmycken har jag en sorts hängare i frorm av en klänning som "Designtorget" säljer och där hänger alla halsband och armband och för ringarna finns det små fack.
Den hänger bakom dörren in tilll sovrummet och är väldigt överskådlig.
För mina guldsmycken har jag ett par smyckeskrin i oiika våningar med ringar, armband, örhängen och halsband på var sina ställen och där det också blir överskådligt. Pärlhalsbanden bör inte vara i ljus så de har jag i sammetspåsar i smyckeskrinen.
Kram och trevlig kväll.


Svar: Denna har jag på wc har alltid haft mina saker där ..men tål att tänkas på att kanske flytta den :) tror jag vet vilken du har super fin är den :) hoppas det är skönt att vara hemma kram kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Fina smycken du har!
Jaa, var har jag mina? Lite här och var, fast i askar. Som jag får riva runt i.
De "äkta" finns däremot i ett riktigt fint skrin. Någonstans.
Lördagskram ♥

5:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


I lådor och hängande lite här och där, ha ha ha...

Kram ♥

Kommentera inlägget här :