Mässa

publicerat i allmänt;
 
Söndag & uppe redan vilket jag valde för att jag skall snart i väg, skall gå på GOmässan på Malmö mässan med min systersons tjej, som oxå brinner för just träning. Fick ju rabatt på biljetterna genom min klubb....
 
Sen efter skall vi träffa Emma & hennes man o den lille för en fika i stan hon var vårt vittne då vi gifte oss, men har bytt karl det är en annan. Den lille dem har fått som är 9 mån ca har vi inte sett så det är mkt länge sedan vi sågs.
 
Trevligt avslut på söndagen tycker jag, sen blir det middag hemma och nån film i kväll för jag jobbar kväll i morgon & har tänkt mig att köra igång med träningen igen efter att bara ha tränat 1 gång på nästan 2 veckor.
 
Men är inne i jobbet nu så det är rätt lugnt då, såg en bra film i går återkommer med tips senare i veckan. Hittade ett par sneakers i går vita som jag ville ha :) dom på bilden köpte jag förra våren & är underbart sköna.
 
Ha en ljuvlig söndag alla fina 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Kul att hitta på något, det låter trevligt med mässa och sen fika med vänner.
Ha en riktigt härlig söndag!
Kram

2:a kommentar, skriven , av wiolettan:

Det låter som om du får en mycket intressant och trevlig söndat. Härligt"
Fina skor, färggranna och ser sköna ut.
Ha det så bra och kram från mig.

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Vilken trevlig söndag som väntar! Själv ska jag på bokcirkel i stora staden!

Kram

4:e kommentar, skriven , av Ezter:

Låter som en bra söndag!

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Trevligt med olika roliga saker denna söndag.
Sådant piggar upp!
Skönt att jobbet känns bra och att du tycker du kommit in i det.
Önskar er en trevlig söndag.
Kram!

6:e kommentar, skriven , av Carina Marianne Holst:

Áh vad roligt att gá pá mässa.Själv ska jag bara ta det lugnt och ladda upp lite för veckan som kommer :) Kram!

7:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Vilka härliga skor, så mycket go färg!
Härlig dag för dig. Jag vilar, jag hade kul igår.
Söndagskram ♥

8:e kommentar, skriven , av Paulahelenas :

Låter som en härlig söndag!
Här blir det lugnt
Kramen om

9:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Söndagskram ♥

10:e kommentar, skriven , av Susanna:

Hej hoppas du får en trevlig dag på mässan alltid lika intressant. Skor är ju de viktigaste köpet och viktigt att man har ett par bra och sköna skor.

Kram på dig

11:e kommentar, skriven , av Bakom dörr nr. 11:

Vilken mysig dag och snygga skor, härligt med lite färg :)
Kram Pia

12:e kommentar, skriven , av Freja:

Hoppas din söndag blev bra oxå!

13:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tassar in här tidigt och önskar dig en skön början på veckan!
Kram

Kommentera inlägget här :