Nyhet

publicerat i allmänt;
 
 
 
 
 
 
Jag gillar när det kommer ut nyheter som jag är intresserd av och läpparna är ett intressen för mig, här har det kommit ut ett glans med lite färg från baby lips. 
 
Jätte skönt att applicera på läpparna och till råga på allt endast 69kr på ica maxi köpte jag det & en rabatt kupong på 10kr så 59kr men oavsett är det billigt tycker jag.
 
Fanns i 4 olika färger bara att välja vilken som passar en självl ju. Lördag & i dag är vi lediga tillsammans och skall ge oss ut för att titta runt lite i stan.
 
Ta en fika ute & bara vara tillsammans, för det är viktigast för mig inte så mycket vad man gör egentligen. Jätte trist gråväder och regn på det så vill man inte vara utomhus precis.
 
Hur ser er lördag ut?
 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Paulahelenas :

Gillar också läppglans :) Just dendär då! Idag tvättar jag kläder...mattan också. Ikväll blir det dendär revyn. Blev ju inte av i förra veckan. Nu så :)
Ha en härlig lördag!
Kramis

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Ha en jättefin ledig Lördag tillsammans, det låter mysigt!
Kram

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Tack för tipset. Ska se om det finns i min ICA-butik.

Husse ska till svärmor men jag stannar hemma och gör ingenting. Eller inte för jag har en del jobb med hem...

Kram

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Tack för bra läpptips!
Strålande sol utan soldis och +18 grader på förmiddagen.Långfrukost p terrassen och snart väntar långpromenad längs havet och kanske lunch på en uterestaurang.
Återstår att se mer vad som händer. Men trevligt blir det hur som.
Önskar er en trevlig dag. Och vädret kan man inte göra något åt...
Skickar lite sol!
Kram!

5:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Den där har jag inte sett förut och vilken söt burk :-D Kram

6:e kommentar, skriven , av Susanna:

Hej har sett den men inte tittat något närmare på den. Jag använder försvarets hudsalva då jag blir så torr om läpparna har provat andra men det blir alltid att går tillbaka till den jag har. Kanske ska ta och testa den om du tycker den är bra?

Kram

7:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Tack söta du för att du röstar på mig! Du får gärna göra det igen i morgon. ;)
Lördagen har varit mestadels vila för mig. Är inte alls på topp just nu.
Hoppas ni har haft en mysig dag.
Stor kram!

8:e kommentar, skriven , av Gittan:

Jag använder Aloe Lips ( aloe vara såklart) blir så torr om läpparna. Vi har haft en härlig dag med barnbarnen brukar ju simma på lördagsmorron men det var stängt i simhallen pga simtävling. Kram.

9:e kommentar, skriven , av Anneli:

Hej vännen. Men hur vetter det ? Vad är glansen nånstans ? =)
Jag är väl för trött för att fatta hahaha.
Har busat med mina barnbarn hela dagen o dom höll igång ända tills dom stupade i sängen.
Ska hoppa in i duschen nu o sen krypa ner o försöka sova lite.
Dröm vackra drömmar ♥

10:e kommentar, skriven , av Anneli:

Nu såg jag ju hur det funkade =)
Jag ÄR för trött hahaha

11:e kommentar, skriven , av Veiken:

Det är alltid roligt när något som är bra kommer ut i handeln! God Morgon denna söndag! Kram

Kommentera inlägget här :