Vårens vill ha

publicerat i allmänt, shopping;
 
 
Åh jag vill ha en av dessa till våren men då är den stående frågan vilken färg skall man välja? rosa lutar det åt & även om jag har en rosa poncho så rosa en favorit. Finns även i svart men den är utesluten för min del.
 
Skönt med ett sådant plagg att bara ta på sig men det lär ju dröja till man kan göra det, *s* men jag vill ändå kolla runt & drömma mig bort till våren kommer.
 
Dessa finns på fannymichel.se & kostar 499kr kika in där för det finns massor av fina kläder & skor ...
 
Skön dag fina ni
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helen :

Superfina! Brukar kolla deras sida o jag har beställt byxor därifrån.

2:a kommentar, skriven , av Annsoh:

snygga!

3:e kommentar, skriven , av Annika:

Den där är så snygg! jag provade en i beige från ett annat märke, men beige är inte riktigt min färg. Av dessa färger skulle jag nog välja rosa. Ha en fin fredag. Kram Annika

4:e kommentar, skriven , av znogge:

Rosa är så snyggt till jeans. Även om jag gillar svart så blir det för mörkt på sommaren!

Kram och fin fredag!

5:e kommentar, skriven , av Veiken:

Snyggt som attan! Har du svårt att välja färg så tycker jag att du köper en av varje ;) Kramar

6:e kommentar, skriven , av Carina:

Den rosa var jättefin!! Snyggt när du blir brun :) Kram och ha en fin kväll! :)

7:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

oooh fina!! Jag hade tagit svart, men så är nästan hela min garderob svart också...
Du passar bäst i rosa tror jag.
Tack för krya-på-dig-hälsningarna! Önskar dig en härlig helg!
Kram

8:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jätttefin! Verkligen! Jag har två liknande i kashmirull, en i mörkare grått och en i en ljusare grå nyans. Väldigt användbar och snygg hela året om.
DEt är ju alltid svårt att veta om färgen på bilden stämmer med verkligheten, men du skulle säkert vara fin i den rosa.
Kul att se vilken du väljer.
Kram!

Kommentera inlägget här :