Appen gör mig glad

publicerat i Resa;
 
Fritidsresor  har en app som räknar ner tills man åker iväg & jag blir väldigt glad att titta på den mellan varven, man behöver påminnas då man ibland har det tungt & jobbigt på sitt jobb för det muntrar upp så jag bjuder på en bild från Kreta & elafonissis underbara strand.
 
I dag sov jag till 09.45 skulle kunna somna om för jag är trött och det är ovanligt, men jag skall ut med maken sen när han vaknar och ta en kaffe ute så man inte bara sitter inne hela dagen. Sen jobb fredag lördag söndag till 21.00 och då händer inte ett dugg.
 
Blir fotboll ikväll en spännande match kan jag tänka mig, ja som jag brukar säga så kan allt ändras under dagen men min plan är att inte göra något alls :) 
 
Vad skall ni hitta på idag då?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Här händer inte så mycket spännande i dag. Resväskor ska packas upp, en del behöver tvättas och sedan så blir det besök hos svärmor. Men vardagen måste också skötas om.

Att se fram emot en resa är aldrig fel!

Kram och ha en bra dag <3

2:a kommentar, skriven , av Ezter:

Maken har en app som räknar ner till pension :)
Jag jobbade min sista dag innan semestern idag :D

Svar: åh va härligt jag har ett tag till att jobba :/
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av FrökenTV, bloggen om tv och film:

ååååh härligt med en sådan app

Svar: ja verkligen :)
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Helen :

Idag blir det kalas för sonen. Hoppas allt är bra med dej, kram

5:e kommentar, skriven , av Ezter:

Härligt o härligt, ca 7 år kvar...

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt att kunna räkna ner. Förstår att du längtar till er resa.
Vi har haft en underbar sommardag i Stockholm med lunch vid vattnet och i kväll det blev middag på balkongen. Och nu fotboll!
Spännande men jag håller på Frankrike...
Kram!

Kommentera inlägget här :