Söndag & sol .....

publicerat i allmänt;
 
Vaknar efter en så där natt magen är lite sådär oxå blev för mkt gott i går hi hi det var inga dåliga räkor T  hade köpt av fiskaren stora stora massa goda ostar vitlöksbröd, kex och smått & gott blev det ...
 
Klockan var nästan midnatt då vi körde hem, vi satt ute hela kvällen  tur att jag hade långbrallor dock klarade jag mig från mygg men dem andra satt & fäktade ha ha ha.
 
Dagen ja hade vi tänkt köra mot Kivik, får se hur det blir med det idag när maken vaknar, får ju passa på att vara ute när vädret är bra :) 
 
Skall förbereda kaffe & sen steka ägg till maken det gillar han på morgonen. Själv äter jag min ryska yogurt med honung över & kaffe så är jag nöjd.
 
Hur ser er söndag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Skönt att slippa bli myggbiten.

Jag har Mini här så det är härligt.
Vi ska fortsätta med vår filmhelg.

Kram och ha det fint!

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Sandslottstävling i Falsterbo! Så förhoppningsvis ett bad :D

Kram och ha det gott i Kivik!

Svar: Tack kanske blir det inte så ändå 😁 kanske tar oss ner till Falsterbo med barnbarn kram ha det gott
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Idag blir det någon utflykt och bad. Här blev det tomatkross och korv. Trevlig söndag. Kramiz

4:e kommentar, skriven , av FrökenTV, bloggen om tv och film:

så fin bild

5:e kommentar, skriven , av ullie:

oj men va mysigt ni åt
må så gott idag kanske det blir något spännade här är solen bara ibland så vi hoppas det spricker upp kramar

6:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Här har jag tvättat kläder, tagit en promenad o vilat..inga större utsvävningar. Kanske pizza ikväll om nån hämtar!
Ha nu en skön söndagskväll

Kramis

7:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Men åh vad gott och ibland kan det bli lite för mycket av det goda :-D Kram

8:e kommentar, skriven , av Ditte:

Räkor är så gott! Och stora färska är helt ljuvliga....
Och ostar till! Mums!
Förstår att ni hade en fin kväll.
Lätt att man äter för mycket!
Jag har haft en underbar dag med döttrara och barnbarn och varit ute och åkt ånglok i Uppland. Så mysigt!
Nu sen middag på balkongeni den vackra kvällen.
Kram!

9:e kommentar, skriven , av Veiken:

Här har vi slappat hela dagen. Det har varit fullt ös här så det har varit en mellandag!
Läcker bild i början av inlägget. Kramar

Kommentera inlägget här :