Starka naglar

publicerat i Smink;
 
 
Har vi inte starka naglar så kanske vi vill ha det, jag köpte för ett bra tag sedan denna flaska och får varje gång bra naglar o längd på dom. Man penslar i dagarna 3 sen tar man bort det & börjar om.
 
Efter ett tag både växer dom och blir starkare & jag har börjat nu för jag vill ha lite naglar till semestern, hade först tänkt kanske att bygga dom men skulle jag råka bryta nån så är allt förstört.
 
Jag är ju pedant kan inte gå omkring med trasiga naglar på semestern, så bättre att få en liten kant och ha dom snygga ändå.
 
Jag köpte detta på åhlens men det finns säkert på andra ställen, ligger runt 100 lappen. 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria-Alexandra:

Vilket bra tips! Kan jag verkligen behöva, mina naglar går vanligtvis bara sönder hela tiden :(

Svar: Ja super jag får alltid fina naglar när jag kör detta ett tag ❤lycka till kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av ullie:

NU ska ja minsann fixa med naglar på min semster va kul :Så återseende

Svar: va mysigt då kikar jag in i morgon å ser hur det blir ❤kram å trevlig kväll
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :