Doppade i grädde & barnvakt

publicerat i


Dottern ringde idag och frågade om vi kunde passa den minsta idag för några timmar..så vi hav oss ut till stranden  där han gärna badade o lekte. Sen åkte vi hem gjorde lite mat och sen ner på gården.

Där spelades det fotboll för fullt av den lilla han var nöjd av att bara få springa med sin boll. Sen hämtade hon honom o dem åkte hem. Jag o maken satte oss på balkongen och åt middag och det var skönt men sen kom åskan då gick jag in..

Nu sitter o kollar fotbollen ätit blåbär o gubbar o doppat i grädde mums. Känner mig en aning trött efter en heldag ute med den lille. Har skrattat så otroligt mycket för han är så rolig den lilla.

En skön midsommardag med andra ord 🌻🌼

Vad har ni hittat på idag då.

Kram ❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sussi:

Vilken liten sötnos. Vilken ära att få vara barnvakt till honom :) Kram

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Vilken sötnos kul att vara mormor kan jag tänka mig , sj kan jag ju vli farmor närsom men de valde att skaffa hund just nu 😂😊kramar i sommarvärmen

3:e kommentar, skriven , av Sarah:

Så mysigt o va på stranden o så gott de ser ut :)

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Vad mysigt att passa den lille.

Ha en härlig dag!

5:e kommentar, skriven , av DianaDrömmar:

Mysigt :) kramis

6:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad mysigt och jag förstår att du blev trött :-D Kram

Kommentera inlägget här :