Dricka säkert....

publicerat i allmänt;
 
Sommaren är härlig men det finns oxå massa saker man bör tänka på så klart & en av dom är att dricka säkert när man är utomhus och har något sött eller så som man inte vill riskera att få någon insekt i....
 
Dessa köpte vi igår på Österlen i butiken vackra ting & där fanns massor av vackra ting, så nu kan man lämna glaset på balkongen utan att vara orolig. Behövs ju inte så mkt för att det dessutom ser trevligt ut dessa glas finns i olika färger & sugrör.
 
Måndag igen så snabbt gick helgen men jag har haft en toppen helg så nu är det nägra dagar att jobba igen. Skall ner på gymmet och träna ben i dag sen kvälls jobb. Vädret är väl ok ännu så jag går till jobbet ...
 
Hur ser er måndag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av DianaDrömmar:

Här blir det nog vattenland idag :) kram

2:a kommentar, skriven , av Geddfish:

SÅ mycket det finns att köpa!
Önskar dig en fin måndag. Och visst hade vi en toppenhelg!
Kram ♥

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Det där är så himla smart för man vet aldrig om vad som hamnar i glaset. Kram

4:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Jag kör mest med vatten så vet jag vad jag får.... :-)

Kram ♥

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Den sortens glas är väldigt bra. På midsommarafton var det plötsligt en geting i mitt ölglas. Tack och lov så upptäckte jag det men olyckan kan snabbt vara framme.

Vi ska till kyrkogården och sedan skulle jag behöva köpa ett par jeans...

Kram och ha en bra dag!

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jättefina! Och praktiska!
Men om jag dricker ett glas vin eller öl vill jag nog inte ha sugrör....Annat är det med en drink...
Har köpt lock till mina öl och vinglas, men de får en ta av och det går ju bra det också.
Kram och trevlig måndag.

7:e kommentar, skriven , av Ezter:

Jag har inget inplanerat förrän Maken kommer. Då ska vi köra iväg med en cykel...

8:e kommentar, skriven , av Mallan:

Åh de är verkligen jättefina och så tycker jag det är så himla praktiskt med lock och sugrör.

9:e kommentar, skriven , av Lovisa:

Smidigt! Jag ska strax iväg på grillning med vänner, ska bli riktigt kul :)

Kommentera inlägget här :