Mjölkigt lack!

publicerat i Smink;
 
Mjölkigt lack är ju så snyggt och detta bara älskar det & lagom snyggt nu sommartid, och priset är bra det oxå. Du hittar det HÄR 49.90 kostar det :) och då kan man ha några stycken. 
 
Faktiskt inte så dåligt heller om man har underlack, vilket man bör under alltid. Annars kan jag inte ha målade naglar på jobbet men detta går ok ibland.
 
Sitter faktiskt & fryser lite, kanske för att man varit ute hela dagen eller nåt konstigt kan ju knappast vara solfrossa ha ha ha ...Ja nu har vi passerat halva juni redan och så snabbt det går ...
 
Har du provat hm lack?
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ezter:

Nej, jag använder inte nagellack.

Svar: nä vi är så olika alla o tur är det väl :)
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Detta mjölkvita tycker jag är särskilt fint med fransk manikyr, men det kan jag inte få till själv. Pärlvitt lack är fint. Detta från H&M har inte provats. Brukar löpa de från OPI och de finns också i små flaskor , vilket är bra så de inte torkar.
Kram och trevlig tisdag.

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Nej, det har jag inte gjort. Använder sällan nagellack och har just nu bara ett, ett från Dior. OPI har jag köpt till flickorna och det brukar vara ett säkert kort :D

Kram

4:e kommentar, skriven , av sandra.:

åh så fint det var :D
har faktiskt inte provat men ska göra det :) kram

Kommentera inlägget här :