På stranden ....

publicerat i outfits;
 
Att kunna byta bikini & strandpalgg är ju hur bra som helst, jag hittade denna tunika just för stranden på HM och gillar den mycket, bra att ha 2-3 st att byta med för allt salt sätter sig i tyget och den blir hård.
 
Hatten är ett måste i solen för mig både för ögonen och att va rädd  om håret så klart. Det bleks så mkt annars och blir torrt ju. I dag vaknade jag med en dunder förkylning som brutit ut även i ögonen. Tårarna rinner och det är så jobbigt.
 
Dock ingen feber så jag skall jobba 13.30 tar med alvedon så funkar det hoppas jag. Igår snöt jag mig och torkade mig i näsan och vips åkte min plopp ut och det blev ett pille jobb att få dit den igen ha ha 
 
Gråväder idag men det är ok jag tar och promenerar till jobbet idag så blir det bra! Annars bara fixa hemma tills det är dax att bege sig ...
 
Hur ser er dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Riktigt snygg strandtunika:))Då är det bäst att hålla i hatten.... Ett riktig snygg outfit på en snygg Donna!!

Svar: he he tack snälla du ha det gott kram ❤
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

En tunika helt i min smak så den får jag spana in!

Vår yngsta dotter tar examen så det ska verkligen bli trevligt :D

Kram

Svar: Ja det är kul med sådant ..hoppas ni får fint väder kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vilken fin tunika och du får krya på dig! Kram

4:e kommentar, skriven , av Gittan:

Snyggt och visst är det bra att ha fler att byta med. En förkylning är ju aldrig kul hoppas den ger sig av snart. Krya på dig kramar från mig.

5:e kommentar, skriven , av Nettan:

Vad härligt :) :)

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hoppas förkylningen ger med sig.
Krya på dig!
Kram

Kommentera inlägget här :