Smycken är ju så vackert!

publicerat i Smycken;
 
 
 
 
 
 
Smycken som jag fastnade för då jag letade efter lite snyggt nu till sommaren & dessa  är ju urläckra men det är bara en del av vad som finns hos www.bymargaretenudel.se
 
Gå gärna in & se själv vad som finns & det är både bra priser & stort urval, jag har mina fina smycken på mig när jag är ledig & vill ha det där lilla extra dessa som bilderna visar heter fotlänken Frida fotlänk & Hillevi handsmycke ..
 
Att ha det där lilla extra som inte hänger på alla andra är ju skoj tycker jag & till en sommarbrun fot eller hand så är man redan redo för sommarens äventyr. 
 
Personliga smycken att kanske ge bort nu i dessa tider med studenten och sommarfesterna..
 
Klicka på länken här för att komma till denna sidan www.bymargaretenudel.se
 
Kram & njut av sommaren 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Taggar: Smycken, bymargaretenudel, fotlänk, handsmycke;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Finns hur mycket fint som helst!

Kram och ha en fin kväll :D

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Men så snyggt:) kramar

3:e kommentar, skriven , av Freja:

Så vackra!

4:e kommentar, skriven , av DianaDrömmar:

Fina smycken kram Diana

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tittar in och önskar dig en fin Lördag!
Kram

Svar: Tack detsamma kramen
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :