OST

publicerat i allmänt;
 
 
Babybell ost det är ett super bra alternativ, att äta om man är sugen bara eller så, jag har alltid dom hemma i kylen. Goda små ostar ost är annars inget jag äter så mkt av eftersom jag inte äter mackor.
 
Men ostbricka äter vi men det blir ju lite andra sorters ost, vi har ännu 400kr presentkort på möllans ost som maken fick i julklapp.
 
Får väl ta oss en tur dit snart & köpa lite goda ostar. Fin ostar är visserlogen lite dyrare och så även där på möllans ost.
 
Med ost kan man göra mkt  både i matlagning men oxå hemmagjorda chips. Massor av alternativ allstå. 
 
Gillar du ost?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Jag älskar ost. I vårt fall äts mycket ost i med det att man håller lchf stilen. Har inget mig emot. I ditt fall att nämna babbel osten är bra mellanmål alternativ. Vi äter den osten ofta. kram och ha en bra torsdag ÷))

2:a kommentar, skriven , av Mathilda Schöfl:

Älskar ost speciellt på rostat bröd med apelsinmarmelad! Mums

3:e kommentar, skriven , av Days by Johanna:

Är inte så förtjust i ost :(

Ja är riktigt glad för väskan

4:e kommentar, skriven , av Nimo:

Jag älskar ost

5:e kommentar, skriven , av Ezter:

Jag gillar ost, men inte just Babybel. Det gör Maken däremot.

Kommentera inlägget här :