Tulpaner

publicerat i allmänt, inredning;
 
 
Bara att sätta in blommorna som är inköpta för helgen att pryda vardagsrummet gör mig glad & man tittar på dom varje gång man går förbi bordet.
 
100kr och så vackra och står nästan 1 vecka oxå i går läste jag på förpackningen vilket jag inte gör annars, men man skall låta dom stå i sitt papper i ca 1 timma och sen tar man av det.
 
Ja man lär sig nåt nytt alltid, vet inteo m dom står längre heller, men jag brukar ha dom 1 vecka faktiskt sen dax att byta ut dom.
 
När jag jobbar så köper jag på torget alltid med mig hem. Blommor & särskilt tuplaner måste jag ha nu när det är säsong för dom.
 
Hur ofta köper du färska blommor?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jessy:

Åh så fina!
Jag köper inte så ofta som jag hade velat egentligen. det är ju såå himla mysigt med nya fräscha blommor :D

2:a kommentar, skriven , av sandra.:

vad fina dem är :)
jag köper inte blommor så ofta, jag har mer plastblommor hemma haha, mina blommor dör annars :( men det är fint med blommor!

3:e kommentar, skriven , av CAMILLAESI:

Fina de är :-)
Hemma är det oftast växter vi köper, och de dör fort men haha vi gör vårt bästa

4:e kommentar, skriven , av Ezter:

Så gör jag alltid med tulpaner, det ärför att de ska hålla sig raka. Jag köper när jag ser några fina, om vi ska vara hemma...

5:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Vackra tulpaner! Sist glömde jag bort att lämna kvar pappret en stund och de är såååå hängiga redan efter ett par dagar.
Hoppas du haft en bra lördag.
Kram fina du!

Svar: Tack jag har det toppen du med hoppas jag kram min fina vän ❤
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Tulpaner gör mig glad och extra glad så här på våren. Dina var jättefina!
Ställer man tulpanerna svalt så står de också längre och inte så mycket vatten.
Önskar dig en fin kväll.
Kram!

Svar: Ja så olika alla jag köpt o kul är det ☺skön kväll fina du kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :