Denna stötte vi på!!

publicerat i

Vi var ju ute här om kvällen på en promenad längst havet och vände och gick bland husen plötsligt så ser jag något som rör sig och det var denna långa orm som säkert mätte över 1.5 meter. Maken gillade inte det alls och sa till mig att inte gå fram för nära.

Men jag ville ju ha en bra bild på den & den var snabb sen försvann den in i buskarna. Ja det var den ormen man såg sen var maken lite avvaktande *s*

Sitter med kaffet skall snart äta lite grekisk yogurt sen blir det stranden för att sola o bada lite . Skönt att inte behöva planera så utmaning man gör vara det man vill & känner för.

Hur ser er dag ut?

Kram ❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Jag misstänkte direkt att det var en orm ni stötte på och sådana gillas inte. Speciellt inte när de är så här stora. Fast fördelen är väl att man ser dem bättre på så vis...

Kram

2:a kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Men vad var det för orm, farlig? Tänk om det kommit några glada i hatten och blivit bitna? hu hu hu...

Kram ♥

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vet du vad det var för orm? Ofta när de inte är så färgglada brukar de inte var giftiga, men jag gillar absolut inga som helst ormar....
Skönt att ni upptäckte den i tid.
Här har vi +25 och lite halvmulet, men det gör inget för det blir en hemmadag idag. Vi har lite att pyssla med. Och havet ligger kvar.
Önskar er en fin dag.
Kram!

Svar: Va roligt jag hittade dig på instagram 🙂ha en fin kväll kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Gittan:

Ja det vill till att vara försiktig när man möter en sån och den var inte så liten heller. Så skönt att göra ingenting, härligt att ta dagen som den kommer Stor Kram.

Svar: Kram du fina o sov gott
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Å fy😱
Kram
Viveka

Svar: he he jag är ju inte rädd 😆 vad hette din andra blogg? kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :