Hem ljuva hem

publicerat i allmänt;
 
 
Då var det slut på semestern för denna gången & nu är vi hemma vilket jag tvekade på i går, varför? ja det får bli i ett annat inlägg senare ...skönt att sova hemma o vi kom hem till ett underbart väder i går med värme o sol.
 
I dag är det jobb på agendan kl 13.30 så det är ok efter ha kommit hem på kvällen så var det bättre att ha kvällen idag. Har en lång vecka framför mig, hela helgen o måndag. Men nu blickar vi framåt till nästa resa.
 
Skall ta på mig träningskläder & gå ut på en pw det känner jag att jag vill göra efter 10 dagars vilande. Även om regnet duggar så är det varmt ute & det är helt ok.
 
Tack för alla era fina kommentarer under min resa även om jag inte kunnat titta in till er som jag gör här hemma. NU skall jag iväg & njuta av att få röra på mig.
 
Ha en toppen dag 
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Borta bra men hemma bäst, eller ;-)

Kram

2:a kommentar, skriven , av Ezter:

Regnar det? Ja, det kanske kommer här också, det är lite moln, men kokande varmt!
Välkomna hem!

3:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Alltid skönt att komma hem till sitt!! Härligt att fått vila då är det lättare att komma igen med arbete. Jag har även sett att Sverige har haft utmärkt väder. Ha en bra PW och jobbardag😙😚

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Borta bra, hemma bäst. Alltid. Så ska det vara.
Kram!

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Välkomna hem! Förstår att ni haft en härlig semester och har följt med er.
Men visst är dte skönt att komma hem igen också!
Kram!

Kommentera inlägget här :