Min vinst

publicerat i Smycken;
 
 
Jag vann ju ett presentkort på 1000kr på blueco och jag valde ut detta halsband från edblad samt ett par örhänge som är likadant.
 
Roligt med matchande smycken dock trodde jag inte det skulle vara en så liten fjäril men diskret är det så det blir fint.
 
Kul att vinna så där när man inte ens kommer ihåg att man vunnit & vips blir man suprised liksom. Är inne i en period då jag tycker smycken är super kul & kanske oxå så kan man ha det utan jacka så man ser det...
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av majamyra|Its all about the details:

Vilken fin blogg du har! Jättesöt vinst!

Svar: Tack snälla 😄☺
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Grattis! Vad roligt! Och Edbladhs tycker jag har så fina saker.
Smycken tycker jag också om, men jag använder oftast favoriterna.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Åh så sött! Jag har massor av smycken från Edblads, det mesta de gör är snyggt tycker jag.
Hoppas du haft en bra torsdag.
Kram fina Eva

4:e kommentar, skriven , av annelie:

Jättefin! Alltid kul att vinna synd bara att det är så sällan
Kram på dig, Annelie

Svar: Tack snälla ha en fin kväll kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Anneli:

Vad roligt, grattis till vinsten. Så fint halsband. Jag vinner aldrig något men man vet inte, en dag kanske jag gör det =)
Idag har jag njutit i solen, hoppas att den är här för att stanna nu hela sommaren. Dröm sött kramar ♥

Svar: sov gott å mys kramen
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Freja:

Så fin, bra val!

7:e kommentar, skriven , av Natalia Richardson:

Så fint.

Svar: Tack snälla sov gott kram
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av CAMILLAESI:

vad fin den är :D

Svar: Tack tjejen skön kväll kram
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Grattis och så fin den är! :-D Kram

Svar: Tack sötnos skön kväll kram.
Eva`s blogg

10:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Roligt att vinna saker.
Jag har aldrig någon tur alls, vinner aldrig nåt. *L*

Kram och ha en fin dag!

Svar: naw stackare där hoppas du har det bra ikväll kram själv snart sova kram kram
Eva`s blogg

11:e kommentar, skriven , av Dwelina:

Skitsnyggt!

Svar: Tack snälla 😊
Eva`s blogg

12:e kommentar, skriven , av Veiken:

Oj, så roligt! Ett stort GRATTIS! Så läcker den är! Kram

13:e kommentar, skriven , av Gittan:

Grattis till vinsten så fint, jag tycket om små smycken och köpte mig ett hals smycke + örhängen lika dana nu när vi var till Åland.
Trevlig helg och stor kram.

14:e kommentar, skriven , av Susanna:

Va kul och halsbandet var jättefint, alltid kul när man vinner något.. Hoppas att du får en fin helg vännen. Kramar om

15:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Grattis till vinsten så fint:) kram

16:e kommentar, skriven , av Kristin/onlyfemale.se:

Men så fint!! Stort grattis.

Svar: Tack snälla ☺
Eva`s blogg

17:e kommentar, skriven , av Kashaya:

Så fint!

Svar: Tack snälla ❤
Eva`s blogg

18:e kommentar, skriven , av Sussi:

Åhh vad fint halsband. Somrigt med en liten fjäril. Grattis till vinsten
Kram

19:e kommentar, skriven , av Sanna:

grattis till vinsten, riktigt fint halsband!! :) Kram

20:e kommentar, skriven , av ebba:

vad fint :)

Kommentera inlägget här :