Mycket kom upp ..

publicerat i allmänt;
 
 
Ja det blev inte så mkt uppdatering i bloggen i dag för det blev väldigt tungt hos kuratorn, och jag har varit lite låg under dagen, även om jag hållt på i hemmet.
 
Men mycket kom upp till ytan sådant som varit traumatisk förr i mitt liv, hon visade en annan sida, när jag kom sa hon i dag skall vi prata allvar...
 
Så jag får ge det en chans till och se vad som händer, kom hem för en stund sen åkte ner till syrran i Skanör och tog en fika & ut lite. Hemma nu och skönt för fy vad kallt det är ute ...
 
Detta har jag gjort idag:
 
Bloggat
Var hos kuratorn
Tvättat
Damsugit
Tvättat golv
Gjort matlådor
Tränat
Besökt syrran
 
Nu slappar jag lite innan sängen :) 
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ullie:

såg denna på insta så himla fint hos dej ( därför ja vill se mera nyfiken ju hihi ) mera mera =) <3 kramiz fina o sov så gott hoppas ja gör det sov dåligt i inatt kram

2:a kommentar, skriven , av ullie:

glömde skriva vännen min psykolog sa då ja gick där att ha man inte gått igenom det tidigare är det mycket svårare att gå vidare

Svar: Du leder nu o jag har röstat! kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Geddfish:

SÅ mysigt hos er och du har ju fått gjort jättemycket idag!
Nu drar jag täcket över huvudet, så natti, säger min skrovliga hals. Kram!

4:e kommentar, skriven , av Ezter:

Vilken dag! Hoppas din tisdag blir lugnare! Konstigt hon ville prata allvar sista gången! Borde det inte börjat tidigare?

Svar: Ja precis så tänkte jag men plötsligt bokade vi in en ny dag nästa vecka :) kanske kan det bli bra ändå fin dag till dig :)
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Det är när man på riktigt öppnar upp som det händer saker....

Stor kram ♥

Kommentera inlägget här :