Tisdags träff ...

publicerat i allmänt;
 
Ett sött litet troll som dök upp på Vellingeblomman när vi var där i söndags, jag lekte eller samlade på troll när jag var liten, som såg ut som detta dock hudfärgad kropp.
 
Tisdag & det blir gymet, sen skall jag till min väninna och det är alltid trevligt. Blir nog oxå en sväng på stan vilket är roligt för jag är sällan annars i stan, förutom skyltsöndag då.
 
Satte på en maskin tvätt som hinner bli klar innan jag ger mig iväg, skall berätta om en incident som hände i söndag & det var ju en mindre rolig avslutning på en annars mysig dag.
 
Önskar er alla en skön tisdag på alla vis <3
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Du har en trevlig dag under uppsegling, vad härligt för dig!

Kram och ha nu en toppendag fina du!

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Dom där trollen minns jag och vad roligt att du samlade på sådana :-D Kramis

3:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Härligt troll :)
Ha nu en bra tisdag
kramen

4:e kommentar, skriven , av znogge:

Jag samlade också på den sortens troll så det var ett kärt återseende :D

Kram och ha en bra dag!

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Känner igen trollet! Hade också en hel samlong som barn och en del av dem var penntroll, som satt ytterst på en blyertspenna.
Låter som en trevlig och omväxlande dag.
Ha det gott!
Kram!

Kommentera inlägget här :