Dax för ....

publicerat i allmänt;
 
Jag var inne på bäst i test för skoj skull och tittade på vilka pepparkakor som var godast, sen är ju smaken delad vi tycker olika.
 
Men dessa har jag inte testat så blev nyfiken får titta om dom finns på ica maxi, sen lite mögelost till och en mugg glögg, kanske vore nåt idag ...
 
Har bakat eller rört ihopa lchf godis som inte alls smakade illa mums kommer med recept sen. Lussebullar hade inte heller suttit fel he he 
 
Enda bullar jag verkligen älskar och kan äta fler än 2 st på samma gång, men det kommer jag inte att baka ännu alla fall. Lite till får dom vänta.
 
Vad brukar du baka innan jul? 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda:

Älskar pepparkakor med ädelost på! Känns dock lite tidigt att börja med det nu, första advent kanske :)

2:a kommentar, skriven , av anniepie:

Åhh lussebullar och glögg. Mums! :D

3:e kommentar, skriven , av sandra.:

Jag brukar baka saffransbullar, snickerskakor och sen blir det väl lite olika :) men dem två bakar jag varje år :)

4:e kommentar, skriven , av ullie:

har flera kompisar som både gjort lussekatter o druckit glögg länge men ja väntar nog liite till nov åtminstone men peppisar får man inte för mycket utav .dessa har ja nog inte heller prövat

kram o fin söndag o hoppas du inte är ledsen idag

5:e kommentar, skriven , av ajlimullersandvik.blogg.se:

Knäck och mozartkulor är det enda jag bakar :D

6:e kommentar, skriven , av bi:

För tidigt för mig att baka väntar ett tag men då blire saffransbullar, pepparkakor några sorter småkakor och limpor. Ha det gott med eller utan 'gotta" å en kram 💛

Kommentera inlägget här :