Fredag kväll

publicerat i allmänt;

En bild från innan idag när jag var.med en av döttrarna så hon tog en bild på oss.

Jag har kanske inte haft den bästa dagen efter att maken gick, känt mig ledsen så blir det ibland & det får man ta så därför har jag inte besökt er idag.

Men jag kommer i morgon för att se vad i hittat på med. Jag har inte ens datorn på idag har kollat på tv och halv sitter i soffan, men snart blir det sängen för mig med tidning så jag kan inte klaga alls.

Hoppas ni haft en fin kväll

Kram ❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hoppas det känns lite bättre i morgon... kram ❤ Comsi Comsa

2:a kommentar, skriven , av Annorlundadiganos:

Min presentation! Hej! Jag heter Mia Kommer från början från ? Jag är sjuk pensionär på dagtid. Två dagar i veckan så har jag en sysselsättning som jag bruka går till och det är genom kommunens psykatrin! Är det något ni undra så hör av er då!
Älskar att skriva och jobbar på att få ut information om Aspergers Syndrom, Autism, psykisk ohälsa till allmänheten! Om det blir verklighet vet jag dock inte! Håll tummarna att det lyckas!
Här blandas vardag, diagnos, bilder (både systemkamera och mobil) med tankar och funderingar om mina diganoser m.m.
Mer får du veta efterhand om ni fråga mig!
Kontakta mig gärna om ni vill! Jag har en E-mail adress: ?
Vågar du följa med på resan i min blogg? Nu drar vi i gång vetja! //Mia.
Bloggadress: http://nouw.com/annorlundalivdiganoshttp%3A//nouw.com/annorlundalivdiganos

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Somliga dagar är inte lika lättsamma som andra.
Hoppas du mår lite bättre idag och inte känner dig så ledsen.

Varm Kram!

4:e kommentar, skriven , av Ezter:

Det där livet, det går verkligen upp och ner. Hoppas lördagen blir bättre!

5:e kommentar, skriven , av ullie:

<3 kärlek

Kommentera inlägget här :