Fredagen i ord ...

publicerat i allmänt;
 
Ja fredagen har rusat i väg idag tycker jag, först vid 11.30 åkte jag ju iväg till min väninna och det var super trevlig hon var oxå så glad över att vi träffades igen, tiden bara rusade. Tog även en fika på wayens coffe ..
 
Sen hämtade maken upp mig och vi for ut & köpte en tröja och nya byxor till honom, sen handlade vi hem & sen äntligen hemma. Ätit pizza och sitter nyduschad i soffan med mina nya myskläder & tänt upp ljus överallt även på balkongen.
 
Så härligt härligt att få vara hemma & mysa med maken, så jag har haft en toppen dag på alla vis, även min mage känns lite bättre, jag kan gå bättre & bättre :) är såå glad.
 
Trevlig kväll på er alla fina 
 
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda:

Mysigt med fika på Waynes! :)

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Mysigt med fika med vännen 😊😚bara 7 år sedan 🤗Hoppas det kändes bra , stor kram

3:e kommentar, skriven , av TantGlad:

Låter mysigt med ljusen på balkongen och jag kan värkligen tänka mig att det blir jättemysigt där.
Full fart på dig vännen.
Ha en underbar fin lördag och STOR KRAM

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

VIlken skön dag och kväll! Och visst mår man extra bra sådana dagar.
Väldigt roligt att mötet med din gamla väninna föll ut så väl. Härligt!
Önskar dig en trevlig lördag.
Kram!

Kommentera inlägget här :