Grova skor i höst ....

publicerat i allmänt;
 
 
 
 
Har tänkt på att jag ville ha en grövre höst sko som passar till jeans och ja det mesta och hittade denna på ellos jag gillar den och jag har beställt dom fick dessutom 40% rabatt så ett bra kap och dom är i skinn.
 
Jag gillar ju olika modeller och kör gärna på det, sen är svart alltid ok samt skinn blir ju bara bättre med tiden, så jag ser fram emot att få använda dom.
 
Är ju ingen shopping typ denna sida av året, men dock blir det jacka och skor/boots men inte så mkt kläder men nu har jag klickat hem dom & är glad för det ..
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Kul med nytt och skor har man aldrig för många:) kramar

2:a kommentar, skriven , av ajlimullersandvik.blogg.se:

Dessa var väldigt classy och helt i min stil :D

3:e kommentar, skriven , av Ezter:

Hoppas de passar!

4:e kommentar, skriven , av Viveka Hedlund:

Snygga☺
Kram
Viveka

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Snygga pjux.
Själv är jag ingen skomänniska, jag går i det jag har och köper sällan nytt.
Kan kanske bero på att jag inte har så stort shoppingkonto rent ekonomiskt.
Men å andra sidan har jag aldrig varit någon trägen shoppingmänniska.
Det finns män som sagt att jag inte är särskilt kvinnlig i den meningen att jag inte gillar att gå på affärer eller shoppa.
Men sån är jag.

Kram och ha en toppendag!

Kommentera inlägget här :