Mamma & dotter förmiddag

publicerat i allmänt;
 
 
Jag blev hämtar redan 08.45 av min äldsta dotter för vi hade bestämt i går att gå och äta frukost tillsammans på fiket & så gjorde vi oxå. 
 
Efter fiket åkte vi till mobilia köpcenter för att kika runt lite & var inne i en affär där jag fastnade för dessa 2 en för champagne och en för vin, bra priser men som sagt det får vänta och jag fick nöja med att titta i dag.
 
Nu är jag hemma igen och bytt till myskläder för det blir inne dag för mig nu. Make skall iväg på natt jobb så jag är själv hemma i några dagar nu framöver. 
 
Får ha tvn som sällskap och tända lite ljus så det blir mysigt ändå ..
 
Hur ser er fredag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag och min make ska ut och äta ikväll, det blir nog väldigt trevligt :D

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Mysigt med frukost tillsammans med dottern och sen lite titt i olika butiker.
Jag har ätit lunch på stan med en väninna och sedan gick vi en lång runda på Söder och i Gamla stan, totalt drygt 15 000 steg, en mil. Känns skönt! I kväll blir det "tapas " med vänner hemma hos oss och det ska bli trevligt.
Önskar dig en trevlig kväll.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Sitter framför idol med likadana pyjamas byxor du tipsade om i somras blå/vita och så underbart sköna.hoppas du får en mys kväll kram

4:e kommentar, skriven , av znogge:

Här blev det en lugn kväll i soffan! Gott nog så ;-)

Kram

Kommentera inlägget här :