Min blogghörna

publicerat i allmänt;
 
Ja här är min lilla blogghörna med lite extra uppbuffrat med kuddar & filtar, allt för att underlätta med olika saker ..sitter rätt bra här men förr satt jag vid köksbordet men det gör jag bara när jag laddar datorn.
 
Tittar ju på morgon tv samtidigt då väljer jag soffan. Ja jag hade en mysig stund i går då min väninna kom på besök och en bukett vackra rosa rosor fick jag oxå & sådant blir man glad över.
 
Efter sen tittade jag på så mycket bättre vilket jag tyckte var jätte bra, man fick en bild av Tommy jag inte haft innan faktiskt. 
 
Dagen i dag är inget planerat får se om jag tar mig ut men innan dess oavsett är det 2 muggar kaffe till förutom den jag dricker nu ...
 
Har ni planer för dagen?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Vad trevligt med besök och så härligt att få en vacker blomsterkvast.

Ha en superdag!
Kram

2:a kommentar, skriven , av Ezter:

Jag sitter också i soffan när jag bloggar, eller använder datorn till annat. Vi ska köra ner till mamma, varit på gång i en vecka, sedan operationen, men först idag blir det av.

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Inte så många faktiskt men vi ska titta på en lägenhet tillsammans med yngsta fröken. Sedan har jag lite hemarbete tyvärr :-(

Kram och ha en bra dag!

4:e kommentar, skriven , av ajlimullersandvik.blogg.se:

Det ser verkligen ut som en mysig hörna :D

5:e kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

Mysigt det ser ut.
Här ska jobbas...

6:e kommentar, skriven , av Gittan:

Ser ut som du har en mysig hörna och kul med blommor, det piggar upp i hösten. Ditt kaffeintag låter ungefär som mitt...visst är det gott. I dag blir det lite av varje, lite tvätt och annat pyssel hemma.
I morgon ska jag gå till kiropraktorn för jag börja känna av axeln igen. Jag får lite ont när jag jobbat för mycket och jag känner att jag har ont mellan pekfingret och långfingret det har samband med musklerna i axeln. Han kan fixa det som är fel men sen är det mitt jobb att dra i bromsen...
Det vill till att tänka sig för. Stor kram och trevlig söndag till er.

7:e kommentar, skriven , av Ditte:

Trevligt med besök och rosor piggar alltid upp.
Jag vandrar runt med datorn och sittter ibland i soffan och ibland i en skön fåtölj och ibland vid köksbordet. Viktigt att tänka på hur man sitter när man skriver för att inte belasta axlarna.

Planerna för dagen är få. Men att fortsätta att rensa bland gamla kläder och prylar har jag tänkt och att fnula lite på kommande resor.
Önskar dig en skön söndag.
Kram!

8:e kommentar, skriven , av ida:

riktigt mysig blogghörna! jag gör precis likadant, ställer datorn på vardagsrumsbordet och tittar på tv samtidigt.

idag finns inga planer här. får nog bara ta dagen som den kommer kanske

9:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Mysigt du har i den blogg hörna 🌟Men Lill Eva då de e inte jAg på bilden 😂De e min dotter.hade gärna haft såååå långt hår kramar

Svar: Är det inte du man ser i spegelbilden ??😉😉
Eva`s blogg

10:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Mysigt du har det i din blogghörna!
Min hörna är vid den stationära datorn, som finns i mitt sovrum. Inget önsketänk, men i en tvåa fick det bli så. Och här är jag bekväm.
Idag har jag faktiskt storstädat köket. Och nu är ryggen slut ;) orkar bara ett utrymme åt gången.
Nu ska jag ta de lugnt. Ha en go dag, kram ♥

11:e kommentar, skriven , av CAMILLAESI:

så mysigt det ser ut :)

12:e kommentar, skriven , av Days by Johanna:

Så mysig hörna! :)

Ja tradera är perfekt, skall lägga där med, men vi har ju x antal plagg så jag tänkte någon bloggare kanske med ville ha :)

13:e kommentar, skriven , av Julia Jansson:

åh vad mysigt!

14:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Åh vad mysigt och jag gillar också ljusgrått med ljusrosa i min inredning :-D Kramis

15:e kommentar, skriven , av FREEDOMtravel:

Mysigt med en blogghörna! Idag sitter vi hemma i husbåten och jobbar vid datorerna. Vill inte alls gå ut, men måste kanske åka och hämta bilen som vi lämnade hos vänner igår (eftersom de bjöd på vin ;))

Svar: Låter ju super mysigt :) skönt att stanna inne en dag som denna :) fin kväll
Eva`s blogg

16:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa :


Så himla snygga ljusstakar på väggen där, var har du köpt dessa?

Kram ❤

17:e kommentar, skriven , av Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så mysig hörna

Svar: Tack :)
Eva`s blogg

18:e kommentar, skriven , av bi:

Mysigt du har i din hörna, jättefint kram !

Kommentera inlägget här :