Mysdag ...

publicerat i allmänt;
 
 
Tog fram vår mysiga höstlykta igår kväll för den har vi bara framme när hösten kryper på och det passar ju perfekt nu. Älskar ju att tända både på morgonen och kvällen ...
 
Kaffet smakar som bäst just nu när jag sitter uppe, låg och läste innan jag steg upp från sängen. Lite mjukstart på dagen och inte är det fel alls.
 
Idag håller vi mysdag ikväll då maken jobbar natt i helgen, så tar vi fredagsmyset i dag för man får ju anpassa sina tider efter hur man jobbar.
 
Annars kanske jag skall ta mig en liten promenad då jag varit inne i dagarna 2 nu & frisk luft skadar ju inte, samt jag tror nog orken räcker till en liten sväng.
 
Ha en toppen dag 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Mysdag lät trevligt.
Och när man helgjobbar så får man anpassa sig och göra mysdagar av andra dagar än Fredag och Lördag.

Kram och ha en toppendag!

2:a kommentar, skriven , av home2tiny:

Härligt att börja dagen med riktigt mys. Sv Toscaäpplekakan är inte enligt lchf så jag själv står över den. Muscovadosocker köper jag i vanlig matbutik. Killarna tyckte den var supergod och jag lovar att doften den spred i huset var ljuvlig. Ha en toppendag vännen. Kramisar Tina

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Älskar ljus det höjer myfaktorn:) hoppas du får en mysig promenad här i sthlm e det grått men solen försöker sig fram ser jag.kramar

Svar: Här skiner solen :) ha det gott kramen
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Ezter:

Vi har regn idag, bra tycker jag, eftersom brunnen hos Yngsta har sinat...

5:e kommentar, skriven , av znogge:

Visst får man anpassa sig efter gällande arbetstider när det gäller rutinerna! Hoppas det blir en mysig dag :D

Kram

6:e kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

Fredagsmys kan man ha vilken dag som helst. Hoppas du fick en promenad!

Kommentera inlägget här :