Mysplagg

publicerat i allmänt;
 
Hösten är ju en tid när man är inne mer och då är det härligt med myskläder och inne tofflor jag hittade dessa grå tofflor & inne dräkten i mysig modell...
 
Finns på hm och kostar 249kr tofflorna 99kr så det är ett bra pris, jag har nu en mys dress som jag älskar men den börjar att bli sliten och jag vill ha lång ärm.
 
Så jag får väl beställa denna sedan, när mitt köpstopp är över, för jag behöver en n y dress att ta på mig & som är skön.
 
Har du mys kläder inne?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Nej, aldrig utan jag har mina vanliga kläder på. Men tofflorna är verkligen söta :D

Kram

2:a kommentar, skriven , av linda:

Så mysigt!

3:e kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Söta de är. Mys mys

4:e kommentar, skriven , av linah:

så fint:D

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Ibland har jag ett par velourbyxoer som är "lediga" och sköna tofflor i dun har jag nu när det är kyligare, annars är det barfota inomhus som gäller.
Har nog inte behov av fler mysplagg eftersom jag trivs bra i jeans hemma också.
Kram!


6:e kommentar, skriven , av Amanda:

Så mysiga tofflor! 😃

7:e kommentar, skriven , av Days by Johanna:

Finns inget bättre än coh knalla runt i myskläder.

8:e kommentar, skriven , av Sussi:

Jag hinner inte mer än hem så byter jag om till något mindre åtsittande. Gärna en morgonrock eller något som på bilden. Såg helhärligt ut! :) Kram

9:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Jag har gärna myskläder hemma. Är noga med att klä upp mig så fort jag ska ut. Viktigt att kroppen får känna sig ledig när den är ledig, tycker jag, fast iofs kan jag gärna gå i jeans också.
Kvällskram!

10:e kommentar, skriven , av Freja:

Det ser verkligen härligt höstmysigt ut!

11:e kommentar, skriven , av ullie:

Åhhh Den vill ja ha!!
älskar ju joggisar går i det var dag ja kommer hem bästa som finnns

va gullig du är min goase vän Tack fina <3
usch försöker rycka upp mej ska bli skönt me extra ledig dag i morgon kram o natti

12:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag har vad jag kallar hemmakläder.
Vet inte om dom är så mysiga men klarar inte av att ha "gå bort" kläder när jag inte ska göra något särskilt.

Kram och ha en fin dag!

13:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Älskar myskläder 🌟Kram

14:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Älskar myskläder 🌟Kram

15:e kommentar, skriven , av Annette:

Nja...jag kryper gärna ner under filten med ett par lössittande byxor...men äger inga specifika myskläder
Ha en bra dag/annette

16:e kommentar, skriven , av sandra.:

jättefint :D älskar också myskläder <3

Kommentera inlägget här :