Som bortblåst

publicerat i allmänt;
 
Jag hade ont i kroppen i går sen kom febern hade 38,5 och jag var helt utslagen pratade rappakalja sa mannen, frossan var enorm så jag låg under en filt plus värmefilten, sen tog jag 2 alvedon. 
 
Natten var helt ok och idag är det som bortblåst, min ena dotter hade samma, feber 1 dag och så även barnbarnet som jag träffat så har väl fått det där genom. Men jag blev orolig pga min op att det hade med det att göra.
 
Men nu mår jag bra :) kroppen är underlig ha ha sitter med mitt kaffe & tv4 morgon vilket är ett cozy moments så jag tände mitt Maja ljus. 
 
Dagen går i lugnt tecken & det är det jag behöver....
 
Hur ser din måndag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad skönt att febern försvann snabbt och sådär har jag också haft en gång för länge sedan. Kramis

2:a kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Godmorgon! Skönt att febern försvann snabbt! Inte kul att vara febrig....här går en febertopp också, men än har vi inte fått den..
Blir inte såå mycket idag. Ska väl o handla mot kvällssidan
Ha en bra måndag

Kram,kram

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Vad bra att det gick över så snabbt.
Min Måndag blir lugn.

Kram och ha en fin dag!

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Så bra att du är oigg igen, men feber tar alltid på kroppen så dte är nog en god tanke att vila dig i form idag.
Här är det frukost på terrassen, blå himmel så en långpromenad blir det. Ska även leta efter nya gardiner.
Kram och trevlig måndag!

Svar: Tack snälla men gud så härligt det låter :) hoppas du finner det du söker kram å trevlig dag
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Krya på dig och ta det lugnt.
Min måndag är rätt lugn också, bara lite tvättstuga och sångövning.
Kram ♥

6:e kommentar, skriven , av Veiken:

Vilken pärs! Skönt att den försvann lika fort som den kom! Ta en lugn måndag och hämta dig! Kram

7:e kommentar, skriven , av Marie:

Godmorgon. Idag blir det yoga om jag lyckas släpa mig dit. Ta nu hand om dej och vila. Stor Kram!

8:e kommentar, skriven , av Sussi:

En kompis till mig berättade att hon råkat ut för samma sak. Hon fick hög feber 1 dag sen var det som bortblåst dagen efter. Konstigt men glad för din skull att du slapp dras med feber en längre tid. Jag börjar känna lite i halsen, min sambo var sjuk förkyld förra veckan så han har väl lyckats smitta mig nu :(

Kram

9:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Så skönt att febern försvann så fort! Det är otäckt med hög feber...
Jag sitter på tåget hem från Stockholm, där jag varit i två dagar med min stora tjej. Vi har haft supermysigt med massor av shopping och god mat.
Hoppas du får en skön kväll. Kram fina du!

10:e kommentar, skriven , av ullie:

MEN va skönt att det gick över så fort .. men så mycket feber ? konstig sjukdom

jätte fina skor bra att ha lite varmare o grövre som du säger kramiz

Kommentera inlägget här :