Gratis shopping ...

publicerat i allmänt;
 
Gratis shopping japp det gjorde jag idag, när jag var ute för att handla present så passade jag på att se om det fanns något jag ville ha, på hm hittade jag denna grå melerade tröja med lång ärm, och pris 129kr
 
Presntcheck på 150kr & så 21kr tillbaka, sen in på kapahl hade en bonus på 100kr och rabatt på valfritt plagg 25% så bh kostade 149kr med rabatt och allt så la jag till 11kr som jag tog från dom andra så allt blev gratis :)
 
Hittade vad jag skulle & sen åkte jag hem för att handla och göra lite mat, blev bara röda pölser med blomkålsmos, mums fillibabba.
 
Film i kväll när maken kommer tänkte jag, måste upp i tid i morgon för att ringa igen till vc. 
 
Vad har ni hittat på idag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emelie Karlsson:

Vad roligt med gratis shopping!

2:a kommentar, skriven , av Angelica:

Gratis är ju helt klart bäst! (;

3:e kommentar, skriven , av ullie:

jag ign =D

ja vi har ju skickat massa idag men kikar in o säger hej

här blev det potatisgratäng o fiskpinnar tro det eller ej men barnen fick bestämma tillbehöv ha ha kramar

4:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Det kallar jag en billig shopping min vän!!! Kram på dig😙😙

5:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Gratis e gott 😊😜kram

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hoppas innerligt att du får en läkartid idag!

Varm Kram

Kommentera inlägget här :