Hand gjort

publicerat i allmänt;
 
Jag är väl ingen keramik person inte heller köper jag sådant när jag är utomlands i normala fall, men dessa små skålar fastnade jag för direkt.
 
Fanns i olika storlekar men dessa var lättast att ta hem, bara älskar färgerna & mönstret, så nästa gång vi åker till Kreta så kommer jag nog köpa nån större. 
 
Måndag morgon hade satt klockan att väcka mig för ett samtal till vc men jag har inte vaknat så ringde kl 10.00 men min läkare var sjuk & det fanns inga tider.
 
Skall ut & handla lite i dag till maken som fyller 50 på onsdag, blir syskon & barn som kommer inget större alltså, jag skall göra smörgåstårtor i morgon.
 
Lite kalas blir det ju ändå, sen har jag bokat en övernattning på fredag för oss, kan ju inte berätta var då maken läser min blogg ibland.
 
Ha en skön måndag alla fina
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad typiskt att det inte fanns några lediga tider för dig på VC. Så fina skålar och vad roligt med kalas :-D Kram

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Tjusiga skålar vilket jobb.Men vad kul med 50 års kalas. kramar

3:e kommentar, skriven , av Ezter:

Ja, det skulle ju vara typiskt om han läste bloggen just om du skrev nåt hemligt!

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Bäst att skriva med små bokstäver, finstilt, haha, när det är hemlisar.
Jättefina skålar!
Krya på dig, vad det nu är som fattas, jag har inte hängt med i bloggarna nu.
Kram ♥

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vad trevligt med kalas! Och smörgåstårtor går alltid hem! Mysigt med resa och övernattning som present.
Kram!

Kommentera inlägget här :