Hittat en ny ....

publicerat i accessoarer;
 
 
Jag var inne på åhlens i går & hittade denna härliga väskan, som skulle passa perfekt till mina nya boots jag tittade runt på alla nyinkomna väskor men ingen annan föll mig i smaken faktiskt.
 
Så denna kanske hamnar hos mig, får se men jag är väldigt förtjust i den ...och en matchande börs till dock lite ljusare men samma märke.
 
Tisdag & rena sommaren ute det gillas men samtidigt känns det lite skumt för man har svårt att bestämma sig för vad man skall ha på sig. Maken är oxå ledig i dag så vi tar oss väl ut kan jag tro.
 
Tur att jag låtit shortsen vara kvar framme & några linnen :) 
 
Vad skall ni hitta på idag?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mallan:

Men vilken snygg! :)

Svar: Mmm den gillade jag :)
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Ezter:

Jag har varit och lämnat bilen på verkstad, fått en lånebil och ska så småningom köra och hämta barnbarn på dagis :)

Svar: härligt att ha dem :)
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Den väskan var snygg. 🤗

Kram ❤ Comsi Comsa

Svar: Kram å fin dag till dig ❤
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av znogge:

Snygga väskor kan man inte få för många av ;-)

Kram

5:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Åh vilken snygg väska! :-D Kram

6:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Snygg, verkligen!
Idag har jag tvättstugan, men hinner ändå sola mellan varven.
Kram ♥

7:e kommentar, skriven , av Ditte:

Väskor samlar jag på och risken att de blir för många är minimal. Tyvärr är ju skinnväskor, lite större modell, ofta så tunga i sig själv och med saker i jättetunga. Lite trist! Men vad gör man inte om det handlar om en snygg väska.
Idag finns ju en hel del syntetmaterial som är fina och de blir ju heller inte så tunga.
Tycker du hittat en jätttefin väska med börs. Lika bra att slå till.
Kram!
För egen del har jag bytt muljö idag och än varmare har jag det.

8:e kommentar, skriven , av sandra.:

Verkligen en jätte snygg väska :D tycker du ska köpa den =) <3

9:e kommentar, skriven , av CAMILLAESI:

så fin väska :)

10:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Den var skitsnygg 🌟🌟🌟vill oxå ha .Här blir det födelsedagsfirande kramar

11:e kommentar, skriven , av JoJo:

riktigt snygg väska! :)

sv; tack fina du! jag hade en fin lördag tillsammans med min bästis. hoppas att din vecka är bra snyggo! :) kram

12:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Oj, vilken snygg väska :) Den skulle jag vilja ha!
Igår hade jag rätt så mycket på gång. Idag ska jag på lunchträff med bästa väninnan :) Sen ska ungdomarna hämtas.....träff med en annan väninna senare
Ha en bra onsdag

Kram

Kommentera inlägget här :