I dag är ingen vanlig dag för det är min älskades födelsedag .....

publicerat i allmänt;
 
 
Min älskade make är inte mkt för att vara med på bild & det är helt ok för min del men idag så är det ok med denna bilden, idag fyller min högt älskade man 50 år & det skall vi fira så klart. Jag är uppe tidigt för att duka och göra fint, skall dekorera smörgåstårtan som är i kylen.
 
Skall i väg & köpa blommor och funderar på om vi skall ut & äta frukost eller jag gör en god fruskost hemma. Kan ju vara skönt att sticka ut & äta för sedan är det hemma som gäller idag.
 
Han vet bara en present jag köpt en Gant klocka som han ville ha, men sen vet han inte mer. Får vi ju ha lite överraskningar eller hur. 
 
Hurra hurra för min allra bästa älskade man som jag älskar oerhört mycket, han är värd allt :) 
 
Blir ju inte så mycket blogg i dag utan kommer lägga ett till sen kommer det i morgon igen :) 
 
Kram & fin dag till er alla 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Stort grattis till mannen din! Hoppas ni får en riktigt härligt dag med festligt firande :D

Kram

Svar: Tack snälla :) fin dag till dig :) kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Grattis till din älskling och ha en mysig dag! :-D Kramis

3:e kommentar, skriven , av Suss:

Stort grattis till mannen din! En stor dag idag då, jag närmar mig snabbt den där siffran... ;) Kram Suss

4:e kommentar, skriven , av Nettan:

Ha en bra dag :D :D

5:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Stort grattis till honom! :)

6:e kommentar, skriven , av Gittan:

Grattis till din fina make och hoppas ni får en härlig dag tillsammans.
Här är det höstregn och blåst som gäller i dag, lite mysigt faktiskt.
Jag ska iväg på företagsmassage sen. Stor Kram till er.

7:e kommentar, skriven , av Marie:

Stort Grattis till din man, och ha en riktigt härlig dag!

8:e kommentar, skriven , av Ditte:

Skickar ett stort grattis till din make och önskar er en härlig dag!
Kram!

9:e kommentar, skriven , av Ezter:

Grattis till mannen!

10:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Grattis till maken!

Kram

11:e kommentar, skriven , av Sussi:

Grattis till din man på den stora dagen :) Låter som om ni kommer ha en mysig födelsedag ihop. Kram

Svar: Ja det hade vi 🖒 sov gott kram
Eva`s blogg

12:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Grattis till mannen.Vilken bra dag han fyller år på:) idag firar vi min son som fyller år.kram

Svar: Naw grattis till sonen ju 🎂 kram
Eva`s blogg

13:e kommentar, skriven , av ullie:

grattis till maken
ha ha nä det e inte min heller man får dem lite lite på bild då o då i bland bara ses bakifrån haha

kramizar vännen o hoppas ni har det musigt kram

14:e kommentar, skriven , av bi:

Stort grattis till din make hoppas ni har det fint 🎂🍹🎉

Svar: Tack ja det var en fin dag på alla vis kram
Eva`s blogg

15:e kommentar, skriven , av CAMILLAESI:

grattis till honom :D

Svar: Tack hoppas du har det bra ❤
Eva`s blogg

16:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tittar in och önskar dig en härlig och vilsam dag!

Kram

Kommentera inlägget här :