Ingen där ....

publicerat i allmänt;
 
Dessa blommorna fick jag av barnbarnet idag då jag mötte upp på en lekplats en stund för att komma ut lite, får passa på nu den sista tiden som är kvar enligt vädergudarna. I morgon skall jag ringa vc och få en tid till läkaren & prata lite.
 
Sen har jag att göra, skall träna, köpa present till maken, planera lite här hemma, tvätt & sånt orkar jag inte ta allt på en gång. Sitter i soffan och strö tittar på tv & väntar på follow the money som är riktigt bra den danska serien.
 
Dagen har varit fin & kvällen blir så, då jag är tillsammans med maken min. Ang bilen så stod den kvar men ingen satt i den. 
 
Hoppas ni haft en fin helg & en skön kväll...
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bi:

Åh så gulligt av barnbarnet 🌸Hoppas det går bra på vc och min helg har varit bra, kram fina du 💛

2:a kommentar, skriven , av Comsi Comsa:

Fina blommor... Vad har du gjort? Nu går det att kommentera normalt...

Kram ❤

3:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät härligt! :)

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Alltid fint att träffa barnbarnen och så gulligt att du fick blommor.
Ta det nu lugnt satsa inte på att göra för mycket.
Kram!

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hoppas du får läkartid och att den blir bra för dig.

Varm Kram

Kommentera inlägget här :