Inväntar tiden ....

publicerat i allmänt;
 
Sitter och inväntar tiden för att ens få en tid förhoppningsvis, man kan inte vara säkert när det gäller vc. Vaknade oavsett så jag behövde inte bli väckt av klockan.
 
Skall handlas idag skall göra smörgåstårtan i kväll, förbereda för i morgon även om vi inte blir så många, då inte maken har någon släkt i Sverige mer än systern som bor låångt bort.
 
Men jag skall nog se till att han känner sig firad. Skall ta en pw och sen väcka maken, sen skall vi ut & det blir lite städ hemma oxå.
 
En lugn dag för mig annars men att vänta är inte min melodi ...
 
Hur ser er dag ut?
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Här blir det att tanka, bilen, vattengympa, handla o hämta ungdomarna. Så ve nog vad jag ska göra:)
Ha en finfin tisdag

Kram

2:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Tvättstugan, och sen som det blir.
Ha det gott, kram ♥

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Åh vad gott med hemgjord smörgåstårta och vad skönt att ni inte blir för många. Vad kul att du såg att du är nominerad på min blogg idag :-D Kram

Svar: jadå jag har gjort ett inlägg oxå som kommer under dagen kram å tack
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av moamedalicia.blogg.se:

vad gott med smörgåstårta :D <3

5:e kommentar, skriven , av Ezter:

Har jobbat, ska ner och hämta B1 och B3, innan dess ska jag helst hinna inom en affär...

6:e kommentar, skriven , av anniepiie:

Smörgåstårta är ju så himla gott. :D Länge sedan jag åt nu. Mums!!

Kommentera inlägget här :