Min smörgåstårta

publicerat i allmänt;
 
En morgon är här och jag sitter med mitt kaffe & mitt tv4 program skall ner en sväng på gymet för sedan har jag bokat tid på spa kl 14.00 för mig & maken så det skall bli super mysigt ...
 
Sen har vi lite smörgåstårta över så vi skall ner till syrran och äta lite av den tillsammans, sen blir det bara film mys hemma i kväll...
 
Hade en jätte trevlig dag i går lugnt & skönt och tårtan var uppskattad, samt så hade vi en liten blå prinsesstårta, blev massor av gott kan ni tro.
 
Ännu en mysig dag & i morgon är det något annat som vi skall göra skoj :) återkommer med det sen då det är hemligt för maken ännu...
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Smörgåstårtan ser jättesmarrig ut.

Kram

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Så bra att dagen blev lyckad och att maken blev ordentligt uppvaktat. Roligt med fest när det är något extra att fira.
Smörgåstårtorna såg jättegoda ut!
Mysigt med spa och sedan din överraskning.
Önskar er fina dagar!
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Hannah Margreta:

Ser riktigt gott ut!

4:e kommentar, skriven , av moamedalicia.blogg.se:

Åh ser ju helt underbar ut 😍😍

5:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad roligt att allt blev så bra och vilken fin smörgåstårta! :-D Kramis

6:e kommentar, skriven , av Ezter:

Kul att det blev uppskattat :) Ser gott ut. Jag ska göra smörgåstårta om ett par veckor, till min födelsedag. (Beställning av Yngsta...)

Svar: Ja det är ju sååå gott
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av ullie:

ja men va roligt
se så himla gott ut

fin fin kväll önskar ja dej hoppas det blir en bra film kramar

8:e kommentar, skriven , av Bakom dörr nr. 11:

Mums vad gott.
Fin kväll till dig
Kram Pia

Svar: Tack Pia detsamma kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :