Nominerad är jag

publicerat i allmänt;
 
Jag är nominerad av fina Netti som du hittar HÄR tack för att jag blev vald :) så jag skall svara på frågor som Netti har framställt....
 
1. Hur länge har du bloggat?
svar: Jag började först på amelia som sen lades ner men det är ca 7 år sen.
 
2.Vad är dina mål med bloggen?
Har inga mål egentligen, men delar med mig av livserfarenhet, tips, det är som min dagbok.
 
3.Nämn 3 av dina favorit bloggar.
 
svar: svårt då jag har många med olika faser i livet..
 
4.Vad är ditt senaste köp?
svar: en tröja på hm & en bh
 
5.Vilken färg klär du dig oftast i?
svar: Har massa olika färger, älskar färg så det är ingen specifik.
 
6.Vad är din högsta önskan just nu?
svar: Att få vara frisk & må bra.
 
7.Vad är det roligaste med att blogga?
svar: Att skriva av mig, och veta att det finns folk som tycker om att läsa det jag skriver.
 
8.Använder du nåt redigeringsprogram till dina bilder?
svar: Ibland men oftast inte...
 
9.Vad handlar din blogg om?
svar: allt och inget, tips, kläder, mående, resor, recept, filmtips, livet i all enkelhet.
 
10.Höstens bästa köp enligt dig?
svar: Min ullkappa som jag köpt.
 
11.Vad gör dig glad?
svar: allt positivt i livet :) 
 
Tack för nomineringen igen Netti :) 
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vad roligt! Grattis!
Och kul att veta mer om dig.
Önskar dig en bratisdag!
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Så kul att läsa o grattis till nomineringen,snygga minnetonkas du har på dig då:) sv vi reser med fritidsresor o har valt all inkl eftersom det är Mauritius,har svarat i min blogg men vet inte om du ser så jag tjatar här också haha kramar fina du

Svar: Snäckan jag har haft fullt upp idag maken fyller 50 imorgon så här är det handla o presenter som gäller o göra smörgåstårta hehe kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Grattis, darling😚😚
Alltid härligt att få läsa dina inlägg!! Skönt att du är bussig på att bjuda på dig själv. Både ont och gott🤗Ibland mår man prima och ibland mindre bra. Upp & down perioder har vi

4:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Grattis,darling😙
Alltid härligt att få läsa dina dagliga inlägg!! Även att få reda på lite mer om dig. Kram på dig🤗🤗

5:e kommentar, skriven , av beccalundin.blogg.se:

Grattis, och bra/roliga frågor och svar

6:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:

Kul att låsa. Läcker bild på dig....

Kram ❤

Kommentera inlägget här :