Tänk om tänk om

publicerat i allmänt;
 
God söndag morgon sovit ok hoppas ni oxå gjort det. Bjuder ännu på Kreta bilder här inne, gårdagens kväll var mysig & vi såg serien som vi följer *en enkel resa till Korfu* 
 
Jätte mysig är den och endast 2 avsnitt kvar, jag känner mig skön i kroppen efter ha tränat powerwalk 2 dagar i rad å 1 timmes tur.
 
Man rensar tankarna och andas frisk luft ser havet & mår bra av det. Men jag har reagerat på en gammal bil som står där nere lite avsides i torsdags stod den där & en satt eller låg och sov, låg alla fall. Ännu i går stod bilen kvar och en person i den.
 
Vågade inte gå fram & titta, tänk om, tänk om ja mina frågor i skallen blev plötsligt många. Får se om den står kvar i dag, visst kan man vila om man är ute eller kört långt men så många dagar?!
 
Vad hade ni gjort? 
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg:

Åh vilken härlig bild från Kreta<3

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Så skönt att ha dina fina minnnen från Kreta att plocka fram. Förstår att det var en lycad semester.
Vad gäller bilen hade jag gått fram och tittat. Men kanske är det någon som bor i bilen.
Önskar dig en fin söndag!
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Sussi:

Antagligen någon stackare som inte har någon annanstans att ta vägen än sin bil. Men står den där nästa gång med kanske nyfikenheten tar överhanden och du smyger dig lite närmare :) Kram

4:e kommentar, skriven , av CAMILLAESI:

powerwalk är så härligt! :)

ha en fin söndag. Kram<3

5:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad skumt med bilen och jag hade nog gått fram och kollat läget. Kram

6:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Kanske en båtflykting 🙈 Eller en trött småbarns förälder som tar en tupplur🙈Nej usch faktiskt låter det lite otäckt skulle inte våga mig fram ensam i alla fall. Men ta reg nr och kolla upp nästa gång ? Klart man blir nyfiken så ta med dig ngn o spana ! Kram

7:e kommentar, skriven , av Ezter:

Jag hade nog kollat faktiskt...

8:e kommentar, skriven , av Annika:

Jag hade nog inte heller vågad mig fram till bilen för tänk om....Idag har vi mest slappat då vi har partajat hela natten. Varit på en väns fantastiska bröllop i går och sen en skojig fest efter. Även om vi inte har lika varmt som på Kreta så har det ändå varit en toppen fin dag med ca 15 grader och sol idag. Ha nu en riktigt skön Söndagskväll. Kramelikram

Kommentera inlägget här :