Trivs med den nya

publicerat i allmänt;

Att köpa en väska är lätt men sen skall man helst trivas med den i vardagen & jag har haft min nya i 2 dagar och stor trivs med den.

Dagen har gått i ett handlat inför imorgon & gjort smörgåstårtor skall dekorera dom i morgon bitti. Städat har jag gjort så det är skönt ...

Har bokat in 2 saker i veckan med maken kan inte säga vad ännu. Men mysigt skall det bli faktiskt...I kväll hade den danska serien premiär Dicte och gud så bra!!! Även Hollywood fruar hade premiär...

Men det tittar jag på om jag har tid bara, snart sängen för jag måste upp i tid imorgon...

Fin kväll

Kram ❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ullie:

Goaste du Tack du får mej på bra humör. ja jag hann ju kika lite hos dej me o ditt fina du får visa lite mer sånt är så skoj .
man får ofta mera ideer när man kikar in hos andra
åh va spännande me mystid kommer bli kul o se va det är .

2:a kommentar, skriven , av Angelica:

Va skönt med lite kvalitetstid det behövs ju verkligen . Förstår att du trivs med den nya väskan, så snygg! (:

3:e kommentar, skriven , av CAMILLAESI:

vilken fin väska :) och vad spännande med bokningarna :D

4:e kommentar, skriven , av Carro:

men åh så fin! dyr?

Svar: tror 1399kr :)) helt ok gillar väskor :))
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :