Vilsen

publicerat i allmänt;

Ja dagen har varit givande vi åkte ju till skogen och när vi var där så bestämde vi oss för att 7km rundan.

Sagt och gjort så gick vi fel väg någonstans så efter 2 timmar rask pw så höll jag på att ge upp.Smärtan i fötterna tog över. Dock kom vi fram efter ett tag tack för den så då tog vi en fika innan vi gav oss hem.

Gjorde mat och duschade nu i soffan och en jäkla värk i mina fötter ...klockan ringer 06.15 imorgon ...

Men en härlig dag i naturen hade vi hi hi

Kram ❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Vilken otur att ni virrade bort er men hem kom ni!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Gabriella :

Fina bilder, men åh så hemskt att gå vilse!!

3:e kommentar, skriven , av Anniepiie:

Härligt att vistas i naturen! :) jag ska oxå upp tidigt till jobbet imon. :p

4:e kommentar, skriven , av Anita:

Mysiga bilder !

5:e kommentar, skriven , av DianaDrömmar:

Härlig dag kram

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Härligt med en långtur ute i naturen även om fötterna fick ont av det.
Önskar dig en fin början på veckan!

Kram

7:e kommentar, skriven , av Ezter:

Jag gick vilse i Växjö en gång, när Yngsta var på behandling. Kom ut på en liten väg, där kom en kvinna i bil, som skjutsade mig till sjukhuset där jag skulle vara. Det var en obehaglig upplevelse!
http://eztersvra.blogspot.se/2011/07/vilse-i-skogen.html
Nu har jag läst mitt eget inlägg och blev nästan ledsen igen!

Svar: Det skall jag läsa när jag kommer hem
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av home2tiny:

Vilka ljuvliga bilder från en promenad, men aj, aj stackars dina fötter, hoppas det känns bättre idag. Tack vännen för dina alltid lika varma ord inne hos mig de är verkligen peppande och jag blir så glad. Stor kram TIna

9:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Du har säkert sovit gott inatt ,speciellt efter den turen haha.kram

10:e kommentar, skriven , av Ditte:

Trist med värk i fötterna hoppas den snart går över. Skor är ju viktiga både på jobbet och fritiden.
En rejäl och vacker promenad fick ni och fina bilder blev det.
Kram!

Kommentera inlägget här :