Ägg favoriter

publicerat i allmänt;
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mitt favorit godis under påsk är dessa äggen med både lakrits smak o marsipan älskar dom finns med nougat oxå som funkar och dom ligger där o pryder skålen till jag börjar ta ett & ett .....
 
Godis äts det i mängder under påsken enligt undersökningar men jag kan inte äta för mkt då mår jag illa eftersom jag inte äter så mkt socker i veckorna.
 
Det har ju öppnats en super stor godis butik * hemma kväll * på emporia nu skall vara godis från golv till tak, tänk er att barnen kommer loss därinne :) 
 
Äter du extra mkt godis under påsk?
 
Påsk kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Viveka Hedlund:

Glad påsk bästa Eva🐣🐣🐣

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Jättefina ägg och de ser goda ut. men jag tror att jag nöjt mig med ett par. Jag äter inte mycket godis och inte mer till påsk. Men lite mörk choklad, minst 70% , kan jag gärna smaka till en kopp kaffe på eftremiddagen.
Önskar dig en riktigt Glad Påsk.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Gittan:

Dom ser så fina ut, jag äter inte godis alls tycker det är för sött. Men en bit 70% choklad som Ditte säger kan va gott till kaffet nån gång. Kram till er.

4:e kommentar, skriven , av Gittan:

Dom ser så fina ut, jag äter inte godis alls tycker det är för sött. Men en bit 70% choklad som Ditte säger kan va gott till kaffet nån gång. Kram till er.

5:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Glad påsk på dig jag har ätit på tok för mkt får bli soppa nästa vecka hahakramar

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Har ätit onormalt mycket godis dessa dagar. Klart godisvarning här... 😋

Kram 💚 Comsi Comsa

7:e kommentar, skriven , av ullie:

Glad fortsättning på påsken vännen
ja såg äggen på insta o trodde du målat va ju så härliga färger
ha så gott i morg me kramar

8:e kommentar, skriven , av Matilda Berlin:

Sååå söta! Tyvärr är jag inget fan av hur dom smakar, men har alltid gillat att ha dom i påsen för att dom är så fina, haha! Kram

Kommentera inlägget här :