Åhh va skönt ....

publicerat i allmänt;
 
Ja gårdagens eftermiddag tillbringade jag med väninnan på cafe gustav i stan och det ser tomt ut här men när vi kom in så var här fullt, sen droppade det av efter hand. Vi hade det super trevligt .
 
Åhh härligt idag är jag ledig känner i mina axlar idag men måste snart dra igång min träning igen, det krävs när man jobbar i vården. Men inte jobb i dag för jag är ledig o njuter av min morgon dock blir det psykologen 10.45 men hon är så trevlig så det gör inget ..
 
Annars skall jag ha lite fix hemma, gå genom lite kläder som skall göras av med, solen skiner idag och det behövs efter grådagar. Jag trivs så bra på min nya våning där jag jobbar :) 
 
Har börjat att räkna ner inför vår resa i maj :) känns så skönt ..
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt med ledighet och ha en fin dag! <3 Kramis

2:a kommentar, skriven , av Comsi Comsa:



Men ett sånt fint café....

Kram ♥

3:e kommentar, skriven , av Marie:

Vilken bra present att bli utbjuden på middag av sin väninna. Ja, jag hoppas på vinst men jag tycker blogg.se är lite dåliga på att uppskatta oss som är lite äldre? Oftast är det unga som premieras med senaste looken. Vi har oxå lookar som passar oss och jag skulle vilja bli inspirerad av ngn som är äldre 25?
KAnske dags att byta bloggportal? Vad vet jag. Kram och ha en underbar dag, här lyser solen:-)

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Det är inte långt till maj nu!

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Så mysigt för att ha resan att se fram emot. Maj månad är inte långt borta...

kram

6:e kommentar, skriven , av Emilia:

Mysigt att du ska ut och resa snart!

7:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Så bra att du trivs på jobbet. Det är så viktigt=) Du snart är det dax att packa inför er resa i Maj// kram

8:e kommentar, skriven , av Bakom dörr nr. 11:

Vilket mysigt ställe :)
Alltid roligt att ha något att se fram emot.
Fin kväll
Kram Pia

9:e kommentar, skriven , av ullie:

rensa ett tråkigt måste vi rensade i tjejernas rum i förrgår o dags att fortsätta
nej vännen jag är ju sjukskriven för mitt knä o rygg jobbigt i snart två mån nu . vill jobba men orkar o kan inte gå så tråkigt tyvärr

10:e kommentar, skriven , av Hemljuvligahem:

Grattis i efterskott 🎈

11:e kommentar, skriven , av Matilda Berlin:

Men åhh vad fint det ser ut!! =) Kram

12:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hoppas du fick en skön och härligt ledig dag igår.

Kram

13:e kommentar, skriven , av Miss Baby Peaches:

Vilken fin miljö det ser ut att vara på caféet!

14:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Åh vad mysigt det ser ut så fräscht med blå inredning:) kramar

15:e kommentar, skriven , av JoJo:

åh vad mysigt och vilket fint café! :D kram snygging <3

Kommentera inlägget här :