Bloggande

publicerat i allmänt;
 
Bloggandet är inget jag gör för att jag måste eller känner det som ett tvång, nej jag älskar att blogga sitta vid datorn skriva om saker som är viktiga men oxå om inget alls, det har liksom blivit en livsstil som bara finns med i mitt liv.
 
Sen är det upp till var & en att läsa även om man inte dyker upp merä n 1 gån per dag om man inte hinner så finns dem som gillar bloggen kvar, sen finns det dem som kommeri n mellan varven som inte följer men ändå vill kolla in bloggen ..
 
Nu sitter jag här lördag morgon är nöjd med att vara ledig, men tur att jag är uppe då en japp idiot!! är på gymet släpper vikter i golvet så det smäller upp till oss och lite högre.Säkert en analfabet då det står överallt SLÄPP INTE VIKTER i golvet tänk på hyresgästerna i huset! 
 
Man bryr sig helt enkelt inte då man inte bor i huset, ja nog om det .....idag skall vi till en butik som heter just butik råsa där finns massa skoj bla majalyktor ...sen skall vi ner till Skanör & träffa syrran & hennes man. 
 
Vad skall ni hitta på denna lördag?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Tvättar kläder idag o lagar mat. Blir en skön dag med sol :)
Ha en fin lördag

Kram

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Vad mysigt med inredningsbutik har en själv en Maja lykta så fina budskap . Vilken dåre som släpper vikter att det hörs ända upp till er 😏Helt onödigt .kramar

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Jag bloggar också för att det är kul och känner aldrig någon press. I dag hade jag tänkt röja i trädgården men det ösregnar så det blir en dag inomhus. Ska tvätta och fixa lite...

Kram och ha en härlig lördag!

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jag känner ingen press att jag "måste" blogga, detta är ett nöje och det blir i stort sett ett inlägg per dag. Finns ju så mycket annat jag också vill göra och tiden är ju begränsad.
Vi har just nu mulet men det ska klarna upp så en promenad längs havet blir det och säkert också träff med vänner och ite tapas.

Roligt med besök i en inrdningsbutik och att ta en tur till Skanör.
Kram och trevlig lördag.

5:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:



Bloggen skall vara kul det är frivilligt vad man vill läsa och kommentera. Det är därför det kallas blogg annars blir det mer ett jobb.... :-)

Kram ♥

6:e kommentar, skriven , av ajlimullersandvik.blogg.se:

Men usch, vilket svin! Jag ska tillbringa mi lördag med vila och mat och vin. Det blir trevligt.

7:e kommentar, skriven , av bi:

Jag gillar också att blogga precis som du skriver "det är en livsstil" och det är kul att gå in å kolla vad andra skriver om .. din blogg gillar jag verkligen ! Ja di idioter finns det överallt vi har en här på 4:e våningen som spelar för hela huset 😃 Kram fina vän själv bakar jag kakor idag till Tovan ..

8:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Bloggen ska verkligen inte vara ett krav och du får ha en fortsatt fin dag! <3 Kramis

9:e kommentar, skriven , av Sussi:

Säger som du, jag tycker också det är kul att blogga. Inget krav här heller men däremot kanske jag inte bloggar så ofta.
Ha en härlig lördag. Själv har jag städat uterum! :)
Kram

10:e kommentar, skriven , av Carro:

har bloggat sen 2009, håller med att det blir som en livsstil! vill inte vara utan bloggen :)

11:e kommentar, skriven , av Birgitta Jacobsson:

Jag tycker också att det är en livsstil och som du säger kul att skriva om allt och inget... Ha en trevlig valborg och kram kram.

Kommentera inlägget här :