Boots

publicerat i allmänt;
 
Älskar skor som ni säkert förstått och dessa bootsen var ju inget undantag alls, sköna med en gång precis som jag vill att det skall vara :) 
 
Jag har känsliga fötter så oftast köper jag skor som känns bra direkt, ja från det ena till det andra så är det snart fredag igen & nu när jag bara jobbar morgon så uppskattar jag dessa fredagar som kommer ...
 
Då maken oxå är ledig är det ju extra mysigt, att hitta på saker tillsammans. Nu är det inte långt kvar tills vi åker till värmen vilket jag längtar efter enormt mkt ..
 
Har planerat in lite innan som pedikyr & skall göra shell lack på naglar & tår som håller i veckorna som vi är borta, vill inte dra med lack ...
 
Har du köpt vårskor?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bi:

Nej vårskor har jag inte köpt går i mina "gamla " skor ännu !

Ha en fin kväll å kram 💚

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Snygga boots ⭐så härligt att se fram emot värmen på riktigt speciellt i detta aprilväder 🤗Kramar

3:e kommentar, skriven , av znogge:

Ur snygga och helt i min smak. Jag väljer också bekväma skor även en om de kostar lite mer...

Kram

Svar: Tack snälla :) kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vilka fina vårskor du har skaffat dig och ha en fortsatt mysig kväll! <3 Kramis

5:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Nej jag behöver inga vårskor.

Kommentera inlägget här :