En snabbis ....

publicerat i allmänt;
 
Ja jag är inne en snabbis då jag är både trött & vill hålla maken sällskap, som jag inte träffat i veckan mer än 1-2 timmar så tiden är värdefull ...
 
Efter jobb så träffade jag min väninna för en fika på stan & det blev en latte & en morotsmuffins, det är ju fredag och då äter jag vad jag är sugen på ..
 
Blev en pizza innan så rena festen hi hi nu blir det film & avkoppling resten av kvällen, kikar in till er i morgon mina fina bloggläsare & bloggare 
 
Kram å ha det så mysigt ni kan <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Ibland måste man få unna sig!

Ha en bra kväll!

2:a kommentar, skriven , av Lina:

Guuud vad gott<3

3:e kommentar, skriven , av Hemljuvligahem:

Klart man ska unna sig nåt gott ☺ ha en fortsatt trevlig kväll. Kram

4:e kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Men så mysigt med fika!

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Härligt med Fredagsmys.
Hoppas du vaknar upp till denna dag, pigg och utvilad.

Kram

Kommentera inlägget här :