God söndag morgon ....

publicerat i allmänt;
 
Gäsp & god morgon här sitter jag ännu kvar i sängen och avnjuter mitt morgonkaffe vilket jag tycker är mysigt just söndagen och om maken är hemma, annars studsar jag upp direkt.
 
I dag har vi tänkt att besöka vårt museum och hoppas det blir så, men det tror jag nog, det finns lite att se där nu. Skulle varit där för länge sedan men annat kom mellan.
 
Middagen är planerad det blir kycklinggratäng ala lchf *mums* även matlådor blir det av den. Vädret är ok men tror nog det är som i går kallt ..
 
Men innan jag gör något alls, skall jag avnjuta mitt kaffe & ännu en mugg till :) 
 
Vad skall du hitta på denna söndag?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Comsi Comsa:



Trevlig söndag! Kram ♥

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Visst är det skönt att mjukstarta dagen så. Själv har jag inte kommit längre än till frukosten.

Kram och ha en bra söndag

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Alltid trevligt att ha något planerat att göra och ett besök på ert museum låter fint och det passar perfekt en lite kulen och blåsig dag-
Hos oss har vinden dragit vidare och den sköna värmen är tillbaka.
Här blir det tapasrunda med vänner och promenad längs havet och sen får vi se. Har några böcker att läsa och njuter gren aute på terrassen i skuggan.
Önskar dig en fin söndag.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Låter som en bra söndag!
Kycklinggratängen låter jättegod :)

5:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad kul att ni ska besöka ett museum och ha en fin dag! <3 Kramis

6:e kommentar, skriven , av Biggeros:

För mig blir det en lång promenad=) idag har det mobbat och solen lyser i Jerez🤗Vi tar även det lugnt denna Söndag förutom att tvätta=)Kram

7:e kommentar, skriven , av Gittan:

Hej Här är det en lugn söndag vi sitter just nu vid tv n och tittar på rallycross. Vi har varit ute och gått förut det var ganska fint väder men nu regnar det visst.
Jag är trött i dag så det blir inte många knop gjort men det behövs ju inte. Ska ju ha min må bra kväll på tisdag så det blir väl lite förberedelse för det sedan. Ha en skön söndag och stor kram.

8:e kommentar, skriven , av Emilia:

Idag har jag pluggat till proven som jag har i veckan, hoppas du fick en härlig lördag! <3

9:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Tyckte det var kallare idag än igår! Vi målade klart i mammas koloni idag, så nu är jag utslängd i soffhörnan...

Kommentera inlägget här :