Gott från Spanien

publicerat i allmänt;
 
I går så valde vi att köpa jordgubbar på ica maxi och dessa var från Spanien & såå goda lagom söta sen doppade jag dom i 70% choklad ..
 
Sen hade vi en flaska rosa bubbel som skulle drickas med is i och den var lagom god och frisk, den kommer jag att köpa igen.
 
Tycker det är roligt att testa olika bubbel o rosè viner blir mest det på sommaren för min del, nu dricker jag inte särskilt ofta men om så är det just rosè som gäller ...
 
Har du något favorit rosè vin som du kan dela med dig?
 
Kram 

Taggar: Gynningdesign, Spanien, doppade jordgubbar, lördag, rosè;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veiken:

En perfekt avslutning på april. Chokladdoppade jordgubbar är himmelskt. Jag dricker sällan rosé, så några tips kan du tyvärr inte få av mig! Valborgskram

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Fint att de spanska jordgubbarnan var goda. Vi köper dem var dag nu och njuter på olika sätt. Här är ju priset ca 7 kr/liter så det är helt ok.
Rosévin kan jag inte ge så mycket tips på men vill helst inte ha dem ganska torra. Cotes du Rhone Calvet är ett förslag och Rotari rosé mousserande rosévin är ett annat. Båda väl värda att testa.
Kram och trevlig kväll.

3:e kommentar, skriven , av Natalia Richardson:

Mums så gott. Ska be maken köpa hem dessa gubbar i morgon,kram.

4:e kommentar, skriven , av Hemljuvligahem:

Åhhh så gott det ser ut...mums. kram

5:e kommentar, skriven , av ullie:

men åhh mums va gott. vi köpte några som mest smakade vatten va inte skoj.
jätte fin va glasen vännen

Hoppas att du /ni får en fin 1 maj oxå kramizar

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Vad mysigt det ser ut.
Jag är tyvärr dålig på roséviner så jag har inget tips.

Kram och ha en fin första Maj!

7:e kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Jag tkr det är gott! Fick en ny sort av vännerna i Fredags men minns inte vad det hette. Kram

8:e kommentar, skriven , av JoJo:

men mums så gott! :D hoppas att du får en fin första maj snygging! kram på dig <3

9:e kommentar, skriven , av Miss Baby Peaches:

Gud vad gott!
Jag brukar dricka Barefoot om jag dricker rosé :)

10:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Glömmer oftast bort namnet på de jag gillar:) ser grymt gott ut med gubbar o choklad:) kramar

Kommentera inlägget här :