Gult är hett ...

publicerat i allmänt, kläder;
 
Jag gillar gult dock är det ingen färg som förekommer i min garderob, men nu är det hett & eftersom jag gillar färgen och hittade en blus i min smak så köpte jag denna off shoulder blus med knyte på ärmarna.
 
Fick gå ner 2 storlekar då den är lite större i modellen, men sitter perfekt & blir snygg till jeansen och shortsen när man fått lite färg på kroppen ..
 
Höst & vinter är jag rätt läg vad gäller shopping av kläder, men när våren kommer så blomstrar mitt sinne för kläder & jag byter ut lite säljer av sånt jag inte använder ...
 
Hur gör du? byter du ut slänger? säljer? 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Ha en trevlig Valborgsmässoafton!

Kram

2:a kommentar, skriven , av ajlimullersandvik.blogg.se:

Älskar gult, tyvärr har jag vuxit ur alla mina sommar och vårkläder, så jag måste köpa nytt i år.

3:e kommentar, skriven , av ajlimullersandvik.blogg.se:

Älskar gult, tyvärr har jag vuxit ur alla mina sommar och vårkläder, så jag måste köpa nytt i år.

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

💚

5:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vilken fin topp! <3 Kramis

6:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Jätte fin blus!! Jag handlar mest kläder till våren=) Jag säljer inte kläder men måste rensa ut då och då. Så det mesta skänks bort. Kram

7:e kommentar, skriven , av Znogge:

Jag gillar inte gult men modellen är väldigt snygg! Skulle kunna tänka mig den i rosa... Jag brukar skänka bort kläderna.

Kram

Kommentera inlägget här :