I munnen ...

publicerat i allmänt;
 
Fick ett smakprov på ica maxi detta bars och det var gott, men jag undviker socker så jag väljer det inte i veckan utan mer på helgen såfall ..
 
Hade nu 2 för 38kr tog ett med smak av kokos och vit choklad som var super gott oxå, ett bra alternativ om man nu är sugen på något sådär ..
 
Dagen har rullat på och jag var hos tandhygienisten idag och 810kr fattigare :) fick beröm för att jag håller så rent o fint i tandfickorna. Skönt det dröjer ett 1/2 år tills nästa gång ...
 
Ledig i morgon så skönt :) 
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så skönt att få beröm hos tandhygienisten. Här vaknade genast mitt dåliga samvete...

Kram

2:a kommentar, skriven , av ulllie:

men gud varför ska det kosta så mycket? ja nu är det gjort men fy vilka onödiga pengar.
njut din dag i morgon finis kramar

3:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Skönt att det gick bra hos tandläkaren! :)

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tänk att det ska vara så dyrt att sköta om sina tänder.
Tråkigt!

Ha en toppendag!
Kram

Kommentera inlägget här :